icedragon1990 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hei har en gammel møkkapc som jeg instalerte xp på, men fikk ikke formatert den..... når jeg kom inn på der du velger hvor du skal velge på hvem harddisk(har bare 1) du ska instalere xp på så trykka jeg på formater! men det stod bare at: "kan ikke formatere denne disken fordi den inneholder nyttig infomasjon"... hva er dettte for no piss?!? ska kjøpe ny pc snart men greit å vite hva som er problemet lizom så denne har det lizom vært 2windowsversioner på(98 og 2000) men alt ligger jo igjen på HD så det er lite plass og fryktelig treg!! hjelp Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hadde et lignende problem der jeg ikke fikk formatert harddisk. Tilslutt brukte jeg Kill disk Den slettet alt. Brukes på eget ansvar. Er jo sikkert noen her som har bedre peiling da Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 prøvd å bygge opp nye partisjoner? som i: Isteden for bare å formatere så sletter du partisjonen(e) som er på disken og lager nye, som du formaterer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Problemet er som regel brukerfeil, man prøver å starte installeringen i Windows i stedet for å boote fra CD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå