Bakkem Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ok, først må jeg bare si at jeg vet ingenting om statisk-elektrisitet, bortsett fra at det skader pc-komponenter... Bare lurte på om det var mulig å ødellege noe når jeg monterer en strømforsyning inn i ett tomt kabinett... (som sagt, jeg vet ingenting....) Lurer også hva den lille kabelen som henger fast i kabinettet ved siden av der strømforsyningen er skal festes til... Hovedkortet? Forvirret! Og skal vifter kobles til HK eller strømforsyning?? (Har ikke fått hovedkortet enda, men greit å vite litt på forhånd ) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Vifter har en ledning som festes til en ledning som er i strømforsyninga som det skal være mange av. har aldri satt inn en PSU så jeg vet ikke om det kan bliskadd noe. jeg har tatt ut og satt inn min noen ganger når den var klikkings men det var ikke dens feil! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvis den ledningen går til en liten bryter så skal den på hovedkortet. Det er en Chassis_intruision_switch. Bruker du den får du melding om noen har åpnet kabinettet ditt. PSU i tomt kabinett burde gå helt fint da PSU-en er helt lukket. Vifter kan kobles til enten HK eller PSU, litt avhengig av hva slags plugg den har. Mange HK kan styre turtallet på vifter hvis de monteres på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå