Glufsa Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 hvordan kan jeg partisjoneri i Win x64? jeg har prøvd linux boot-cder og partitionmagic og ingenting virker. partitionmagic funker ikke i 64bit Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du kan bruke Disk Management i windows. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Du kan bruke Disk Management i windows. 6778887[/snapback] funker ikke, står ingenting om at jeg kan partisjonere Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Disk Management er jo nettopp for å partisjonere. Funker det ikke så er det enten noe galt, eller så gjør du noe galt. Det er ikke som partition Magic at du kan resize/flytte/etc. partisjoner. Du må slette partisjoner om du skal oprette nye på samme plass. Du kan heller ikke slette aktiv (system-) partisjon. Partition Magic på egen boot-CD/floppy skal fungere. (Med mindre du har en CPU som ikke er 32-bits kompatibel da). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Initialisere disken føst kanskje . Høyreklikk i disk boksen . Se bilde , rød sirkel. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 fant ut feilen, jeg mangla den lille upartisjonerte plassen som pleier å være på de fleste hdd'er Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 må jeg formatere for å få tilbake den uformaete plassen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Kan du forklare litt bedre og bruke skjermbilder? Partition Magic går fint ti 64bits Windows. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå