Bjorhus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Tok dette for en stund siden, men jeg er veldig usikker på crop'en.Kom fra til at dette ble rimelig greit. Hva tror dere? Edit: legger til en versjon til, likte personlig denne bedre. Endret 31. august 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fine duse farger og fin uklar bakgrunn, men motivet (humla) blir dessverre ut av fokus Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bildet til høyre så bedre ut. Hadde du filter på objektivet? Jeg synes jeg ser noe som ligner på reflekser eller noe. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du kunne ha skarpet opp bildet og brukt en Unsharp Mask. Har gjort en enkel innsats i IrfanView bare for å vise det. Sharpen 2 ganger og justering av Gamma Contrast Lysstyrke og Farge. Programmet er gratis, og egentlig en viewer som jeg bruker til resampling, så for all del det kan gjøres mye bedre, bare et eksempel. . Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Du kunne ha skarpet opp bildet og brukt en Unsharp Mask.Har gjort en enkel innsats i IrfanView bare for å vise det. Sharpen 2 ganger og justering av Gamma Contrast Lysstyrke og Farge. Programmet er gratis, og egentlig en viewer som jeg bruker til resampling, så for all del det kan gjøres mye bedre, bare et eksempel. 6778675[/snapback] Jeg syntes ikke at humla var helt klar, samt at d var en del støy. Jeg tenkt jeg kunne kompenser ved kjøre bilde gjennom Neat, og derved gjorde jeg vel det stikk motsatte av hva du gjorde:) Kristallo: Jeg hadde U/V-filter. Takker for tilbakemelding Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Veldig flott motiv, likte fargene men de kunne vært litt sterkere. Det er også litt blurry, skarphet er veldig viktig for gode makrobilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå