Josh! Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg har en brukerkonto på PC'n min (Windows XP). Men etter at jeg installerte Microsoft .NET Framework, så har det blitt oppretta en egen brukerkonto som heter "ASP.NET Machine A..". Hva er egentlig vitsen med denne kontoen, og er det mulig å gjøre det sånn at jeg ikke trenger å trykke på kontoen min for å logge på? (Etter at denne nye kontoen kom, logger nemlig ikke Windows seg automatisk på lenger, men jeg må trykke på det fine bildet av frosken) På forhånd takk for svar Endret 31. august 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
ravika Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/aspdot.php Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Se guide her: Microsoft Hilsen, bit Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei, gå på start, kjør skriv inn: control userpasswords2 trykk enter. Merk brukeren din, og ta vekk haken ved brukere må angi passord. trykk ok, så burde det være i orden. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hei, gå på start, kjør skriv inn: control userpasswords2 trykk enter. Merk brukeren din, og ta vekk haken ved brukere må angi passord. trykk ok, så burde det være i orden. 6780383[/snapback] Hvilken bruker vil da Windows logge på? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Den brukeren som du merket av, og som du fikk opp i eget vindu med passord feltet er den som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå