Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen fryser og jeg får bluescreen heletiden

Anbefalte innlegg

Hei, i går fikk jeg et problem som gjorde at pcen ble drit treg, fryste heletiden og jeg fikk bluescreen. Jeg bestemte meg for å formatere pcen. men etter at jeg hadde slettet alle spillene så ble pcen kjapp og fryste ikke mer. Jeg lurer på hvorfor, og om problemet kanskje ikke er løst enda

Endret av Xar0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, i går fikk jeg et problem som gjorde at pcen ble drit treg, fryste heletiden og jeg fikk bluescreen. Jeg bestemte meg for å formatere pcen. men etter at jeg hadde slettet alle spillene så ble pcen kjapp og fryste ikke mer. Jeg lurer på hvorfor, og om problemet kanskje ikke er løst enda

6777299[/snapback]

hei!

for at jeg kan hjelpe deg burde du skrive ned det som har stått på bluescreenen din.. ;)

EDIT: har du kjørt memtest86 før uten noen problemer a?

Mvh

Anders Langseth

Endret av LangZ1
Lenke til kommentar

6777299[/snapback]

hei!

for at jeg kan hjelpe deg burde du skrive ned det som har stått på bluescreenen din.. ;)

EDIT: har du kjørt memtest86 før uten noen problemer a?

Mvh

Anders Langseth

6778320[/snapback]

Det står at pcen måtte slå seg av pga at et program som er instalert er ikke instalert riktig eller no. Og at jeg må slette det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...