Kentinho Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som erfaringer med denne? Vi får kjøpe denne via fylkeskommunen, og lurer på om den er noe tess... Har ikke fått vite så masse, men litt... Prossesor: AMD Turion 64 X2 Minne: Bare DDR II 512 MB, men regner med å oppgradere dette selv Harddisk: 60GB 5400 rpm Skjerm: 15" XGA Skjermkort: ATI Radeon Xpress 1150 (Dette er jeg spent på, neppe noe godt kort, men håper det holder til veldig enkel spilling) Annet: Touchpad m/tastatur med fingeravtrykkleser Trådløs nettverkskort Bluetooth DVD RW LighScribe HP 3 års garanti ihht leverandørens garantibetingelse Programvare (antivirus/operativsystem/skolelæringsprogrammer/kontorstøtteapplikasjoner) Koster 83,- i måneden ki 3 år... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Opp med denne...! Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 83,- kan det stemme? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Har solgt endel av disse og det er knallfine PC'er. Grafikkortet holder i lange baner til spill som WOW. Norton suger endel ressurser men er tross alt det beste på markedet, om du bruker AVG istedet vil det holde lenge så lenge du ikke går inn for surfing på mer lugubre nettsteder og er ukritisk med åpning av mail. Medmindre fylkeskommunen har lisens til å gi deg Symantec Antivirus Corporate Edition, det uansett er kongen på haugen Endret 1. september 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Vet ikke hvilket virus-program vi får, men det er sikkert noe man må ha lisens til siden vi blir sponset med blant annet virus-program... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Skal bestille denne selv fra fylkeskommunen nå, noen som vet noe om vesken/sekken vi kan bestille? Ville gjerne vite litt info om de før jeg bestilte, eller har noen anbefalninger til sekk/veske? Mvh Thomas Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) En link til produktet eller navn på det hadde vært fint om en skal kunne uttale seg om det Sjøl har jeg en ekstra forsterket veske fra CaseLogic og er storfornøyd med denne. Se her om du finner det dere har fått tilbud om Endret 2. september 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Sto uheldigvis ikke navn på produktet, så tenkte at noen kanskje viste hvordan det var Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Skal bestille denne selv fra fylkeskommunen nå, noen som vet noe om vesken/sekken vi kan bestille? Ville gjerne vite litt info om de før jeg bestilte, eller har noen anbefalninger til sekk/veske? Mvh Thomas 6788852[/snapback] Jeg har også bestilt den sekken der Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Er dette integrert skjermkort? Lenke til kommentar
fose Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ATI Radeon Xpress 1150 er etter det jeg kjenner til ikke et skjermkort, men et brikkesett. Brikkesettet inneholder en integrert skjermløsning (Mobility Radeon X300). Skal være klar for Vista, men ikke akkurat noen veldig stor spillytelse. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 ATI Radeon Xpress 1150 er etter det jeg kjenner til ikke et skjermkort, men et brikkesett. Brikkesettet inneholder en integrert skjermløsning (Mobility Radeon X300). Skal være klar for Vista, men ikke akkurat noen veldig stor spillytelse. 6855353[/snapback] Så jeg kan ikke spille noe spill som Battlefield 2 og WOW? Football Manager burde gå bra, det trenger man jo ikke noen form får grafiske greier nesten Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 WoW går brillefint, BF2 er mer diskutabelt, men kan jo gå om en justerer ned litt på ting og tang. Skal du ha spillmaskin er nok nx9420 et bedre valg, da den har X1600 med 256MB RAM +++ men her må du ut med noen lapper ekstra også Lenke til kommentar
btwist Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=51869 HP Compaq nx6325 AMD Turion 64 X2 512 MB/80 GB 15" XGA DVD+/-RW DL Super WXP Home bærbar PC (EY348ET#ABN) kr 4998 billigst i prisguiden, kan dette virkelig stemme for en dobbelkjerne laptop? Eller er det bare trykkleif, og det er en sempron cpu.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stemmer nok det, ypperlig student-PC Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) det spørs... viften kan være en potensiell showstopper. nå vet jeg ikke hvordan denne modellen er, men har selv nx6310 og er fortsatt forbannet over den elendige "programmeringen" / triggerpoints for regulering av viften. Regner med at alle maskinene i nx63xx serien bruker samme chassis & kjøleløsnig. Endret 18. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Pussig, har satt opp haugevis med nx61xx og nx63xx maskiner og ar ikke hatt antydning til overdreven viftebruk. Dette er jo PC'er som er lagd for å være stille og fungere godt i kontorlandskap. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) min vifte går stort sett hele tiden dessverre, mange som har samme problem (jeg har dog jobbet litt med å få temperaturen ned: (foreløpig status). Flere mener det er noe galt med biosen eller konstruksjonen til kjøledelen. http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/...&categoryId=274 Endret 18. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå