EDB Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei Har ubuntu og glftpd inne. Forwarda porter og serveren skal være satt opp riktig. Men ved fxping får jeg denne feilen: Connection closed: The specified network name is no longer available.? Noen som vet hva det kan være? Kan det være kabelen? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Satt opp fxp-porter og forwardet disse også? (dvs pasv_ports og active_ports) Endret 31. august 2006 av Klette Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) har satt opp pasv_ports, men ikke active såvidt jeg vet, kan det være problemet? Edit: la til active_ports nå, får samme feil. Har 500 active ports og 500 passive ports. Greia er at hvis jeg sender over nettverket får jeg ingen feilmeldinger og kan sende så mye og fort jeg vil, men så fort jeg begynner med fxping får jeg feilmeldingen. Rekker kanskje å sende 3-4filer før den kommer, noe som er irriterende. Endret 4. september 2006 av EDB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå