souljah Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 lefdal på web har usannsynlig treg telefonsupport jeg tror dette er det lengste jeg noensinne har satt i telefonkø hos noen internettbutikk... 58 minutter og 25 sekunder (and counting ) og etter 64 minutter og 34 sekunder kommer jeg til en telefonsvarer til en som jobber hos ELKJØP... ( vet at lefdal/elkjøp har samme eiere men det er jo litt underholdene da ) bakgrunnen er at jeg må få lefdal til å sende avgårde en forhåndsmelding til posten, slik at jeg kan få pakken min videre fra posten... denne har lefdal "glemt" å sende.. i ca. en uke nå, så nå står pakken min fast i oslo.. og har stått fast i flere dager nå ettersom posten ikke kan sende den videre.. hentet fra lefdals webside: sitat "Vårt kundesenter er bemannet med opptil 45 kundekonsulenter som vil besvare din henvendelse så fort som mulig. Vi kan hjelpe deg med priser, lager beholdning, status på innlevert service, kjøpsbevis, informasjon, ordrebehandling, levering og stort sett det meste du måtte lure på i forbindelse med Lefdal." sitat slutt etter tilsammen 110 minutter i telefonkø idag, så tror jeg nok at disse 45 kundekonsulentene ikke er særlig opptatt med å ta telefonen i dag.. tror jeg må komme meg opp til lefdal i lagunen her i bergen - og se om de har et direkte telefon nummer som fungerer - men dette er nok første og siste gang jeg kommer til å bruke lefdal/elkjøps internett butikker, for disse framstår overhode ikke fram som seriøse etter dagens opplevelser... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 PS: Vet dette er en gammel tråd, men kanskje noen andre folk har lyst til å vite hva slags erfaringer vi har med kundestøtten hos lefdal. jeg måtte heldigvis bare vente i 10 minutter før en grei dame tok telefonen og løste problemet mitt på 30 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå