Gå til innhold

Telenor hører på ens ønsker.


Anbefalte innlegg

Siden jeg har flere abb så irrterte det meg litt at jeg måtte logge på et og et abb for å få oversikt over kontoene på min side, derfor tok jeg for noen dager siden kontakt med Telenor der jeg ytret ønske om at når jeg logget inn med mitt hovedabb at jeg da kunne få opp alle fakturaene samtidig for alle abb.

Dette var ikke mulig,men de skulle se hva de kunne få til.

Nå bare et par dager etterpå har de lagt inn denne tjenesten på siden :thumbup:

Veldig greit og oversiktlig,da jeg med en gang ser forbruket på alle telefonene samtidig :D

Benyttet samtidig anledningen til å få 4 andre familiemedlemmer til å flytte til Telenor fra Netcom, dermed får viogså fri familie og sparer masse penger,spes siden den ene bor på Svalbard :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hrmm nå er det vel Netcom som har sånn trådløs familie greier for det har jeg og jeg har netcom

 

BTW: Hater Telenor og dems ADSL :realmad:

6777161[/snapback]

 

Netcom har også dette,men jeg foretrekker Telenor spes pga dekningen, kjekt å kunne ringe gratis mellom 6 mobiler og en fasttelefon i samme familie :D

Lenke til kommentar

Liten korrigering: gratis er det jo ikke, 59-69 øre alt etter hvilket abonnement du har, fungerer ikke å ringe fra tomme kontantkort og hvem gir vell 10-åringen et abonnement? Synes netcoms løsning er overlegen ift pris og fleksibilitet, men om dekningen er dårlig der man bor har man ikke noe valg.

 

En fordel med å ha flere produkter fra telenor er 5% rabatt på alt, kan være kjekt om du trenger alt de har å tilby :)

Lenke til kommentar
Liten korrigering: gratis er det jo ikke, 59-69 øre alt etter hvilket abonnement du har, fungerer ikke å ringe fra tomme kontantkort og hvem gir vell 10-åringen et abonnement? Synes netcoms løsning er overlegen ift pris og fleksibilitet, men om dekningen er dårlig der man bor har man ikke noe valg.

 

En fordel med å ha flere produkter fra telenor er 5% rabatt på alt, kan være kjekt om du trenger alt de har å tilby :)

6778299[/snapback]

 

Jo,men den løsningen med kontantkort har de lovet å se på :)

Lenke til kommentar
Ok, om de fikser det så skal jeg innrømme det blir mye bedre.

6778506[/snapback]

 

Har iallefall tatt det opp med dem og de lovet å se på saken og jeg vet at det er mange barnefamilier som da kommer til å gå over til Telenor.

Har selv venner som i dag bruker den løsningen hos Netcom,men godt kunne tenke seg å benytte Telenor om de kom med samme tilbudet og her har det vel igjen med dekning å gjøre.

Lenke til kommentar

Tele2 har jo også familie m/fri mellom mobiler. Og TN dekning.

Men synes Fri20 Fri60 Fri120 osv abonnementene fra TN er så bra. "inkluderte ringeminutter" wohoo!

 

Regner man det ut så er det bare 2,50pr min eller noe om man deler minutter med månedsavgift. Inkluderte ringeminutter jajamen.. :tease:

 

Ikke rart TN går i dundrende overskudd. ;)

 

//Hit

Lenke til kommentar
Tele2 har jo også familie m/fri mellom mobiler. Og TN dekning.

Men synes Fri20 Fri60 Fri120 osv abonnementene fra TN er så bra. "inkluderte ringeminutter" wohoo! 

 

Regner man det ut så er det bare 2,50pr min eller noe om man deler minutter med månedsavgift. Inkluderte ringeminutter jajamen..  :tease:

 

Ikke rart TN går i dundrende overskudd.  ;)

 

//Hit

6780392[/snapback]

 

Tja begynner en å regne slik er det vel ca like dyrt hos alle :hmm:

Vet ikke om du har merket det men der er altså forskjellige abb alt etter behovet :innocent::innocent:

Fri 120 koster altså 229 fast pr mnd og da får du 120 min gratis.

ActiveTalk - koster 129,00 men så betaler du 0,89 pr min og o,89 x 120 min skulle vel bli 106,80 + 0,59 øre i startpris, la oss si hver samtale er på 5min det vil da bli ca 15 kr .Summerer du da 129 + 106,80+15 = 250,80, altså blir telenor 21,80 billigere. Tele2 sitt vil komme omtrent på det samme som netcom sitt. og så latterligjør du andre :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Snekker'n: Husk at folk på dette Forumet har en fetisj for å denge Telenor med alt de klarer og makter.

 

Telenor Mobil er riktig nok ikke billigst, men ikke dyrest heller. Og deres løsninger er fortsatt gode for folk flest. Og jeg poengterer at de fortsatt er ENESTE operatør med 50 kr døgnbegrensning i GPRS/3G trafikk uten at kunden trenger å løfte en finger.

 

Jeg har hatt Netcom, Chess og Telenor. Telenor er foreløpig operatøren jeg er mest fornøyd med. Totalt sett

Lenke til kommentar
Snekker'n: Husk at folk på dette Forumet har en fetisj for å denge Telenor med alt de klarer og makter.

 

Telenor Mobil er riktig nok ikke billigst, men ikke dyrest heller. Og deres løsninger er fortsatt gode for folk flest. Og jeg poengterer at de fortsatt er ENESTE operatør med 50 kr døgnbegrensning i GPRS/3G trafikk uten at kunden trenger å løfte en finger.

 

Jeg har hatt Netcom, Chess og Telenor. Telenor er foreløpig operatøren jeg er mest fornøyd med. Totalt sett

6785669[/snapback]

 

Ja jeg vet det,det er her som ellers på forumet at den største skal tas :D

Her er det Telenor, på cpu er det Intel

På programmware er det Microsoft osv osv, men regner med at det skyldes at hovedvekten her er ungdom uten livserfaring/ erfaring fra det virkelige liv :D

Lenke til kommentar

Nja, se f.eks alle som uttaler seg kritisk mot SE og samsung på tross av at de er underdogs ;) Jeg f.eks liker ikke telenor allverden etter mye dårlig kundeservice og trenering av å tilbakebetale en feil regning de hadde sendt ut. Vi fikk beskjed av telenor at vi hadde betalt nesten 600,- for mye på ei regning, greit å vite det, men hva skulle til for å få pengene? Måtte true med advokat og forbrukerombudet etter å ha mast i flere uker. Ei jeg kjenner fikk ei telenorregning på over 200,- hun ringte kundeservice og sa hun synes regninga var litt høy, men de sjekket opp og sa den var korrekt, desverre for telenor hadde hun aldri vært kunde hos dem noensinne...

 

Litt av grunnen til at de store får mer pepper er ofte at de har flere kunder, dermed flere som både er fornøyd og misfornøyd.

Lenke til kommentar
Nja, se f.eks alle som uttaler seg kritisk mot SE og samsung på tross av at de er underdogs ;)  Jeg f.eks liker ikke telenor allverden etter mye dårlig kundeservice og trenering av å tilbakebetale en feil regning de hadde sendt ut. Vi fikk beskjed av telenor at vi hadde betalt nesten 600,- for mye på ei regning, greit å vite det, men hva skulle til for å få pengene? Måtte true med advokat og forbrukerombudet etter å ha mast i flere uker. Ei jeg kjenner fikk ei telenorregning på over 200,- hun ringte kundeservice og sa hun synes regninga var litt høy, men de sjekket opp og sa den var korrekt, desverre for telenor hadde hun aldri vært kunde hos dem noensinne... 

 

Litt av grunnen til at de store får mer pepper er ofte at de har flere kunder, dermed flere som både er fornøyd og misfornøyd.

6786498[/snapback]

 

Joda det er også en grunn,men det er neppe tvil om at ungdom oftere prøver noe nytt og er raskere til å "henge" de store :)

Kundeservisen er jeg stort sett fornøyd med,men hadde også et problem for et års tid siden da jeg ikke fikk regning på mange mnd til tross for at jeg etterlyste den, da jeg endelig fikk den var den jo blitt temmelig stor.

Dette skrev jeg om her på forumet og da fikk jeg telefon fra dem der de beklaget og halverte regingen, så det nytter :)

Lenke til kommentar
Jeg har foreløpig ikke fått igjennom noen av mine ønsker på tross av at jeg har familie\slekt som har jobbet\jobber i stillinger ganske høyt opp i telenor :hmm:  Du må tydeligvis være god til å overtale!

6786573[/snapback]

 

Jeg ringte bare Telenor support og la frem problemet/ønsket på en saklig og høflig måte, og han som satt i andre enden var enig og så han skulle viresende dette med en gang. Et par dager senere var mitt ønske oppfylt :)

Derfor ville jeg bare dele min erfaring med andre og vise at "store stygge" Telenor slettes ikke er umulig å komme på talefot med, iallefall om man er høflig og saklig :cool:

Lenke til kommentar
Og jeg poengterer at de fortsatt er ENESTE operatør med 50 kr døgnbegrensning i GPRS/3G trafikk uten at kunden trenger å løfte en finger.

Er det oppe i 50kroner nå.?

 

Netcom har 25kroner max... Men da må man aktivere datamania, det gjør jeg gjerne for å få halve prisen.. ;) Avbestille det når man ikke trenger det så slipper man betale for dager man ikke bruker det...

 

Telenor for dere sørpå , Netcom for oss nord for trondheim.... ;) Hva som har best dekning osv kommer ann på hvor man bor...

 

Men seriøst, har telenor satt maxprisen opp til 50 nå.?

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Og jeg poengterer at de fortsatt er ENESTE operatør med 50 kr døgnbegrensning i GPRS/3G trafikk uten at kunden trenger å løfte en finger.

Er det oppe i 50kroner nå.?

 

Netcom har 25kroner max... Men da må man aktivere datamania, det gjør jeg gjerne for å få halve prisen.. ;) Avbestille det når man ikke trenger det så slipper man betale for dager man ikke bruker det...

 

Telenor for dere sørpå , Netcom for oss nord for trondheim.... ;) Hva som har best dekning osv kommer ann på hvor man bor...

 

Men seriøst, har telenor satt maxprisen opp til 50 nå.?

6787064[/snapback]

 

Makspriser på mobilt Internett

 

For at du enklere skal få oversikt over hva det koster å koble deg opp til Internett med mobilen, har Telenor makspriser på bruk av mobilt Internett.

 

Slik er prisene:

 

Maks kr 10,- per døgn når du surfer på Internett med mobilen (WAP)

før du når denne maksprisen kan du lese ca. 50 internettsider på mobilen, når maksprisen er nådd betaler du ikke mer uansett hvor mye du surfer.

for å være sikker på at du får denne prisen, gå til wap.telenormobil.no med mobilen og velg ”Mitt Abonnement”. Dersom mobilnummeret ditt kommer opp, har du riktig oppsett og vil få denne prisen. Hvis ikke må du bestille et nytt WAP-oppsett her

merk at egne priser gjelder for Bruk av MobilTV og kjøp av innholdstjenester

 

Maks kr 50,- pr døgn når du bruker mobilen for å koble PC til Internett (Mobilt Bredbånd)

 

Denne maksprisen gjelder også hvis du bruker andre dataapplikasjoner på mobilen (e-postklienter, javaklienter, etc.)

 

Prisen for mobil datatrafikk er kr 20,- pr. megabyte frem til du når maksprisen. Prisene gjelder for bruk i Norge og for alle privatabonnement.

 

http://telenormobil.no/priser/tjenester/gprs/

Lenke til kommentar

Netcom har 25kroner max... Men da må man aktivere datamania, det gjør jeg gjerne for å få halve prisen.. ;) Avbestille det når man ikke trenger det så slipper man betale for dager man ikke bruker det...

6787064[/snapback]

 

Datamania koster 25 kr pr måned. Personlig synes jeg det er svindel av Netcom å gjøre det slik. Intetanende kunder kan få den MEGAregninga fra Netcom om de ikke er obs på dette og bruker mobilen 1 dag til å surfe. Det slipper de med Telenor.

Lenke til kommentar
Ei jeg kjenner fikk ei telenorregning på over 200,- hun ringte kundeservice og sa hun synes regninga var litt høy, men de sjekket opp og sa den var korrekt, desverre for telenor hadde hun aldri vært kunde hos dem noensinne... 

 

6786498[/snapback]

 

200?!?!? Gosh... Hva gjør hun for å få så lave regninger?

Lenke til kommentar
Ei jeg kjenner fikk ei telenorregning på over 200,- hun ringte kundeservice og sa hun synes regninga var litt høy, men de sjekket opp og sa den var korrekt, desverre for telenor hadde hun aldri vært kunde hos dem noensinne...  

 

6786498[/snapback]

 

200?!?!? Gosh... Hva gjør hun for å få så lave regninger?

6787246[/snapback]

 

Hun får nok ikke det til vanlig, men uansett veldig tvilsomt å fakturere folk som ikke er og aldri har vært kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...