Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Counterstrike Dedicated server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey skal lage en Counterstrike dedicated server til clanen... jeg har et topcom xplorer 871bt modem, er direkte kobla til det.... når jeg starter serveren kan bare jeg joine og ingen andre :cry: så PLZ hjelp meg! clanen er avhengig av en server

6777127[/snapback]

åpnet port (eks 27015) i modemet? evt i router om du har modem i brige?

Forresten så ip`n andre ha når de skal joine er wan ip`n din + :27015

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Hey skal lage en Counterstrike dedicated server til clanen... jeg har et topcom xplorer 871bt modem, er direkte kobla til det.... når jeg starter serveren kan bare jeg joine og ingen andre :cry: så PLZ hjelp meg! clanen er avhengig av en server

6777127[/snapback]

6777191[/snapback]

Ja ok, jeg har opnet port i modem og router, men hvordan tar jeg modemet i bridge mode`? og hva er wan ip?

Lenke til kommentar

6777127[/snapback]

6777191[/snapback]

Ja ok, jeg har opnet port i modem og router, men hvordan tar jeg modemet i bridge mode`? og hva er wan ip?

6777542[/snapback]

Her finner du wan ip`n din.

http://www.whatismyip.com/

Når du har den så gir du "wanip:porten" til vennene dine

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

6777127[/snapback]

6777191[/snapback]

6777542[/snapback]

Her finner du wan ip`n din.

http://www.whatismyip.com/

Når du har den så gir du "wanip:porten" til vennene dine

6777620[/snapback]

Ok takk men noen som vet om hvordan man åpner porter i tilfelle jeg har gjort det feil? og må man bridge modemet?

Lenke til kommentar
her er link til portåpning for modemet ditt : http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html

6777797[/snapback]

Hvordan setter du modemet ditt i bridge mode uten å miste internettforbindelsen?? jeg satte modemet mitt i bridge mode men da hadde jeg ikke internett lenger

6777923[/snapback]

ups :) jeg har ikke slik som deg, prøver bare hjelpe deg. Hvorfor satte du modemet i bridge da?

Om du skal ha modemet i bridge, så må du ha egen router med da bruker og passord til oppkoblinga de i router`n.

Så du har veggkontakten, deretter topcom xplorer 871bt modemet ditt. Har du en router?

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
her er link til portåpning for modemet ditt : http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html

6777797[/snapback]

Hvordan setter du modemet ditt i bridge mode uten å miste internettforbindelsen?? jeg satte modemet mitt i bridge mode men da hadde jeg ikke internett lenger

6777923[/snapback]

ups :) jeg har ikke slik som deg, prøver bare hjelpe deg. Hvorfor satte du modemet i bridge da?

Om du skal ha modemet i bridge, så må du ha egen router med da bruker og passord til oppkoblinga de i router`n.

6777983[/snapback]

Hehe:P jaja men ok, nei jeg trodde jeg måtte ha modemet i bridge for å få serveren til å virke... jeg har gjort alt... men funker forsatt ikke:S noen andre tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...