Skrollan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) heisann.. jeg har satt opp no deler jeg ahr lyst til å kjøpe meg... http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...7A-DDD50A8CA98C hva synes dere? er det noew jeg burde endre på? RAM og kabb har jeg ordna... takker for alle svar mvh. skrollan Endret 31. august 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
larsg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 X2-4600 prosessoren koster bare 155.00 kr. mer. Ville også hatt litt kraftigere strømforsyning. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 har ikke råd til begge deler... har bare 6k og det er med frakt Lenke til kommentar
larsg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 har ikke råd til begge deler... har bare 6k og det er med frakt 6777188[/snapback] Bytt ihvertfall til X2-4600 155 kroner skulle du vel klare. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Du kan sikkert få det billigere ett annet sted (sjelden komplett er billigst. Strømforsyningen er ok, den vil nok holde til dette, men Crossfire kan du nok bare glemme uten å oppgradere den. Når jeg ser hva annet de har av PSUer, vil jeg annbefale deg å bytte ut den: Chieftec 400W koster bare 450 kr. og den er nok bedre kvalitet på enn northQ sin. For å få noe vesetlig bedre, må du nok opp til HIper 530 watt til 650 kr. Ellers kan du kjøpe denne :Antec 550W til bare 438 kr. Endret 31. august 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg