SiRious Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde nylig bestillt en Nokia 6280 ifra Elprice.no, fikk en mail dagen etterpå at de ikke hadde den på lager og at jeg kunne avbestille den om jeg ville. Så, siden jeg trengte telefon med en gang, så avbestillte jeg den, fikk en bekreftelse på dette ifra elprice. jeg bestillte så en Nokia N70 ifra Commit.no. for et par hundre meir.. det gikk greit, en uke etterpå fikk jeg den i posten! Men, så trengte jeg et nytt minnekort (av type RS-MMC) jeg så elprice hadde den billig og på lager.. jeg bestillte sp det kortet betalte det med Visa.. det gikk vel en 10 dager, så kommer det et postoppkrav ifra elprice. jeg lurte på hva det var for noe, da jeg så prisen, skjønnte jeg at det vart mobiltelefonen de hadde sendt, selv om jeg hadde avbestillt den.. heh.. men minnekortet er enda ikke kommen.. jeg begynner å lure på hvordan de tenker der nede egentli. hvis de har lagervare på minnekort, tar det vel ikke lange tiden å sende det opp hit! (Harstad by) jeg er en veldig tolmodig kunde av meg, men akurat nå ble jeg litt irritert.. noen som har lignende erfaringer med elprice? mvh SiRious Lenke til kommentar
coban Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg hadde nylig bestillt en Nokia 6280 ifra Elprice.no, fikk en mail dagen etterpå at de ikke hadde den på lager og at jeg kunne avbestille den om jeg ville. Så, siden jeg trengte telefon med en gang, så avbestillte jeg den, fikk en bekreftelse på dette ifra elprice. jeg bestillte så en Nokia N70 ifra Commit.no. for et par hundre meir.. det gikk greit, en uke etterpå fikk jeg den i posten! Men, så trengte jeg et nytt minnekort (av type RS-MMC) jeg så elprice hadde den billig og på lager.. jeg bestillte sp det kortet betalte det med Visa.. det gikk vel en 10 dager, så kommer det et postoppkrav ifra elprice. jeg lurte på hva det var for noe, da jeg så prisen, skjønnte jeg at det vart mobiltelefonen de hadde sendt, selv om jeg hadde avbestillt den.. heh.. men minnekortet er enda ikke kommen.. jeg begynner å lure på hvordan de tenker der nede egentli. hvis de har lagervare på minnekort, tar det vel ikke lange tiden å sende det opp hit! (Harstad by) jeg er en veldig tolmodig kunde av meg, men akurat nå ble jeg litt irritert.. noen som har lignende erfaringer med elprice? mvh SiRious 6777030[/snapback] Er jo fristende... Annonserte varer på lagerVi har ikke fiktive lokketilbud eller lurepriser. Varene er på lager i butikk for umiddelbar utlevering, eller tilgjengelig på et av Elprice hovedlagre for levering til butikk eller forsending direkte til deg i løpet av annonseperioden. Klarte ikke å la vær. Endret 31. august 2006 av coban Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 hehe.. enda bedre.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 ve, jeg fikk en mail ifra dem idag da.. Åj, nei dette må vi beklage! Bare ikke hent telefonen på postkontoret så sendervi et stoppkrav til posten. Dette beklager vi på det sterkeste! Det som har skjedd er at en del av kanseleringene aldri gikk igjennom på kanslerings systemet vårt. Dette må vi bare beklage! Vedrørende minnebrikken så er denne på vei til lageret vårt fra en av våre butikker, så denne burde ikke vere så mange dagene unna! Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Elprice - kundeservice synes det var godt av dem å gøre det =) Lenke til kommentar
coban Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ve, jeg fikk en mail ifra dem idag da.. Åj, nei dette må vi beklage! Bare ikke hent telefonen på postkontoret så sendervi et stoppkrav til posten. Dette beklager vi på det sterkeste! Det som har skjedd er at en del av kanseleringene aldri gikk igjennom på kanslerings systemet vårt. Dette må vi bare beklage! Vedrørende minnebrikken så er denne på vei til lageret vårt fra en av våre butikker, så denne burde ikke vere så mange dagene unna! Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Elprice - kundeservice synes det var godt av dem å gøre det =) 6781091[/snapback] Hvorfor ikke bare sende direkte fra butikken? Høres tungvint ut. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har bestilt 2 produkter av dem de siste 4 mnd. og det fungerte helt utmerket. Varene kom i løpet av 4 dager (til Oslo) og det var ikke tull ellers. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Trodde ikke elprice var så lojale, kansje jeg kjøper noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå