Anonym5656 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hei! Har tenkt til å legge uten en side som bare skal ligge på nettet og nesten aldri oppdateres. Har lagd et foreløpig design, og hadde ønsket meg en flash meny på venstre siden("dette er en test"). Er det noen som kunne lage en mal eller lignende på dette? Kanskje en som popper opp, eller en meny som kommer fram når man trykker på "meny". Har ikke noen planer for å bli proff i flash, så derfor spør jeg her. PS. Jeg vet at jeg nesten burde forvente meg et svar som "Lær deg flash.." eller "hvorfor gjøre noe du ikke kan?" osv. menmen! Endret 31. august 2006 av Gakkakk Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva skal du med flash der? Tror du må forklare litt nærmere Kan du ikke bare ha en liste med linker? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 sånn, litt utenom det du spurte om men: "en side som bare skal ligge på nettet og nesten aldri oppdateres" er ikke av de mest besøkte men nå vet jeg ikke hensikten din da.. når det gjelder flash og en enkel meny, så er ikke det så vanskelig å lage selv. bare å opprette et par knapper med noen onClick eventer. tror det følger med noen tutorials eller slikt som viser det også. om ikke annet så mener jeg å huske at flash har en veldig ok hjelpesak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå