Gå til innhold

Drar X1900XT Oblivion i 1680x1050 på nesten high ?

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt på fullt funker neppe uten Crossfire (og kanskje selv ikke da). Men det burde se nokså pent ut uansett tenker jeg...:p

6777032[/snapback]

sikker på at det ikke klarer det er jo ganske bra da ?? vis det er 512? og er jo ikke så mye da (1600x1000)

Lenke til kommentar
som sakt du kan fix på mye  i dette spill krever kunne et par med inf  mekking.

6777130[/snapback]

Er jo ganske dritt det da ...

Gjør du noe feil så vet du ikke hva og da har man ikke et spill brat spill lenger.

Kanskje jeg burdte ta kopi av ini/inf fila eller er det noe helt annet du tenker på ?

Lenke til kommentar

hmm, denne diskusjonen virker passende for meg til å spørre om hva man kan kjøre oblivion på med et "vanlig" 7900GT kort?

Har nemlig bestilt og fått et og til min stooore ergelse der jeg at x1900XT faktisk blir billigere (ca 2200 mot 2500) OG at det yter bedre rett etter at jeg har mottat mitt 7900GT, tenkte jeg kunne sammenligne litt og se om det er verdt å sende det tilbake i bytte mot et X1900XT.

Er snurt nå... :mad:

Lenke til kommentar

om du klokker 7900gt til 600-700 og 700-800 på minne som man engelt gjør med en bedre kjøler og volt på 1,5 så yter det like godt som X1900XT stock selv i høye oppløsninger ...

Kan en del om 7900gt da jerg har planlagt det i noen månder men så kom det enårme prisfallet på X1900XT så nå vurderer jeg det men er gwlt blank på hvor høyt det klokker pluss div.

Kan se om jeg finner den testen jeg så det i ;)

Lenke til kommentar

Husk at stock hastighet på 7900gtx er 650/1600 og 512mb ram, og i oblivion så er ati overlegent nesten uansett. Så x1900xt vil være et langt bedre valg til oblivion enn et overklokket 7900gt. Jeg ville kjøpt x1900xt nå, 7900gt er for dyrt ;)

Men når det er sagt, så synes jeg oblivion flyter greit på mitt system med 4xaa 16xaf 1680x1050 og resten på fullt(ikke HDR selvsagt). Det går selvsagt ikke helt flytende i krevende utescener, men absolutt spillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...