Gå til innhold

ustabilt xbox live?

avtrekkeren

Anbefalte innlegg

Etter endelig å ha fått en virkende Xbox360 tilbake, satte jeg meg i dag ned for å spille litt Fifa WC06 på Xbox Live igjen.

Etter å ha vunnet den første kampen og fullført uten problemer, ble jeg i de tre neste kampene etter henholdsvis ca 47, 5 og 10 minutter ut i kampene, disconnected. Meldingen jeg fikk opp var "connection with other player lost".

Kamp nr 1 og 3 ledet jeg 1-0, nr 2 var 0-0. Har også sjekket at jeg spilte mot 3 forskjellige spillere.

Nettet mitt er stabilt og online og har vært oppe hele tiden, ingenting står på nedlasting eller noe heller.

Trodde først motstanderne quitta, men ble i tvil når det skjedde såpass mange ganer, med forskjellige motstandere. Dessuten kommer det kanskje opp en annen melding?

Noen andre som har opplevd dette ofte i det siste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men syns det er ganske rart når stillingen er 0-0 og man har spilt i 5 minutter (mot noen jeg aldri har spilt mot før), og at det skjer 3 gang på 10 minutter. Jeg fikk i hvertfall ingen DNF på meg, men så vidt jeg kunne se ingen seire / kamper spilt heller. Er det noen plass online jeg kan sjekke om den jeg spilte mot faktisk quitta? evt DNF-statusen dems?

Lenke til kommentar
Det skjer hele tiden når man er i ferd med å vinne en kamp. Folk er dårlige tapere og quitter. Om det hadde vært et problem med Xbox Live hadde du blitt frakoblet fra hele Live-tjenesten.

6776985[/snapback]

Det er spesielt jævlig hvis du bruker xlink kai eller xbc å spiller 1-1 elns :p

6777024[/snapback]

Hva er det? Aldri hørt om... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dette har ingenting med at folk quiter.  Hos meg hender det i perioder at jeg alltid discer på cornere (det samme skjer med motspiller). Men er uansett sjelden jeg får spilt 2 kamper på rad uten å disce. Er nok servere til EA.

6777275[/snapback]

Det hender også at folk synes det lagger og derfor quitter de.

Lenke til kommentar
Det skjer hele tiden når man er i ferd med å vinne en kamp. Folk er dårlige tapere og quitter. Om det hadde vært et problem med Xbox Live hadde du blitt frakoblet fra hele Live-tjenesten.

6776985[/snapback]

Det er spesielt jævlig hvis du bruker xlink kai eller xbc å spiller 1-1 elns :p

6777024[/snapback]

Hva er det? Aldri hørt om... :dontgetit:

6777135[/snapback]

Nesten som xbox live, men du bruker system link og det er gratis.

Lenke til kommentar
har bra linje jeg men annen hver kamp bryter,spesielt på cornere så håper dette er rettet opp i fifa 07

mitt gamertag er unrealeddie

6777627[/snapback]

Når du sier det, så var en av de tre gangene på corner, rett etter at keeperen til motstanderen min slo ballen ut. De andre gangene var rundt omkring på midtbanen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...