mirwais Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har tenkt å kjøpe ekstern blitz til mitt EOS 350D, og har nå sett litt på blitzer fra Sigma. Fant tre typer på fotovideo.no, men skjønner ikke helt forskjellen på disse... Sigma Blitz EF 500 DG ST Canon Sigma Blitz EF 500 DG ST Sigma SA-STTL (og i tillegg en som er for Nikon, EF 500 DG ST Nikon NA-ITTL) Er det sånn at jeg bør ta den det står Canon bak? Jeg skjønner ikke helt hva SA og NA betyr (SA-TTL / NA-ITTL). Er det noen som har erfaring med denne blitzen på Canon- kameraer? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 De forskjellige benevnelsene er bare navnene som produsentene har laget til sine blitzsystemer. Du må ha den som er tilpasset Canon ellers vil ikke automatikken fungere. De fleste på forumet ser ut til å velge Sigma EF 500 DG Super istedet for EF 500 DG ST. Lenke til kommentar
mirwais Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Okei. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå