Gå til innhold

Nytt HK,Cpu og ram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det ser meget bra ut. Minne skal fungere med hk out of the box!

Burde fungere glimrende til OC.

Om du ikke tenker på OC er det sikkert mulig å kjøpe billigere minne.

6776929[/snapback]

Tenkte det samme om billigere minne,men det var begrenset hva de har inne.Samt så har jeg en forkjærlighet til Corsair,vet att det er kvalitet.Er mange bra minneprodusenter på markedet.

Lenke til kommentar
Konge det der. Har nemlig kjøpt samme HK og CPU selv  :cool:  Jeg valgte denne RAM'en fra GeIL.

6779180[/snapback]

Ser ut som de har samme timeings som corsair sine.Billigere er de også.Valgte det hk fordi Intel chipset.Har 2stk Amd X2 maskiner her med Nforce chipset.Der er det alltid ett eller annet jeg ikke får spilt,eller så er det noe annet tull.

Lenke til kommentar
Har 2stk Amd X2 maskiner her med Nforce chipset.Der er det alltid ett eller annet jeg ikke får spilt,eller så er det noe annet tull.

6780629[/snapback]

Mer feilaktig uttalselse enn å påstå at nForce chipset er dårlig til en spill-PC skal en lete lenge etter.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Konge det der. Har nemlig kjøpt samme HK og CPU selv  :cool:  Jeg valgte denne RAM'en fra GeIL.

6779180[/snapback]

Ser ut som de har samme timeings som corsair sine.Billigere er de også.Valgte det hk fordi Intel chipset.Har 2stk Amd X2 maskiner her med Nforce chipset.Der er det alltid ett eller annet jeg ikke får spilt,eller så er det noe annet tull.

6780629[/snapback]

Stemmer at de har samme timings, men du kan kjøre opp voltstyrken til 2,3V. Det tror jeg ikke du kan på Corsair sine- i hvert fall ikke innen garantien ;)

Edit: Nå er jeg ute og sykler- trodde jeg var på en annen post. Har ikke peiling på voltstyrken på disse Corasiar-brikkene, men ja- GeIL'ene er nok et bra kjøp.

Endret av Sjon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...