auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dæven...hvor plukker du dem opp, veldig aktiv på biip og blink eller??Pleier ikke å gjøre noe før noen tar kontakt med meg så jeg vet det sannsynligvis blir score! 6805350[/snapback] Litt blink, startet på Irc, flyttet over til Msn-chat, residerer nå på chat.no, Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hmmm..okei...prøvde litt på chat.no men følte jeg liksom ikke helt passet inn.. Lenke til kommentar
auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) hmmm..okei...prøvde litt på chat.no men følte jeg liksom ikke helt passet inn.. 6805361[/snapback] lemme guess,fordi de aller aller fleste der er 13-16 år? Bare å vente og se, det er uungåelig at en 17+åring svipper innom, hvor du da vil ha et fortrinn siden du vet hvordan man skriver skikkelig norsk,med real tegnsetting og folkeskikk,noe særdeles få andre der inne har.(av gutta, hvor 92% maser etter cam,sex eller begge deler samtidig) NB. riktignok avhenger det av hvor gammel du er, om du er 20+ er det lite du får ut av 17åringer,eller? Endret 4. september 2006 av auran Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dæven...hvor plukker du dem opp, veldig aktiv på biip og blink eller??Pleier ikke å gjøre noe før noen tar kontakt med meg så jeg vet det sannsynligvis blir score! 6805350[/snapback] Litt blink, startet på Irc, flyttet over til Msn-chat, residerer nå på chat.no, 6805355[/snapback] Det finnes ikke jenter på chat.no. Det finnes gutter som heter "jenta89" og det finnes gutter som heter "runker4cam", men ingen jenter. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er 20 og liker best damer på egen alder, og på biip og blink er det jo profil med bilder og slikt, men litt synd at det kan ta litt tid før dem svarer, men Mirc har jeg ikke brukt på flere år, kanskje en tråde å ta opp igjen... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det finnes ikke jenter på chat.no. Det finnes gutter som heter "jenta89" og det finnes gutter som heter "runker4cam", men ingen jenter. 6805406[/snapback] Chat-room-parodi, Google video Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det finnes ikke jenter på chat.no. Det finnes gutter som heter "jenta89" og det finnes gutter som heter "runker4cam", men ingen jenter. 6805406[/snapback] Chat-room-parodi, Google video 6805448[/snapback] Prøv å gå inn på Mirc og kall deg kåtjente16...HAHAHAA!! Se hvor mange 40+ du klarer å fikse deg opp med! Lenke til kommentar
auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hahaha,slettes ikke ille den der:) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Han derre_* Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lurer på det samme som trådstarter. Noen forslag? Nei jeg lurer bare på hvordan man eventuelt kunne flørte med ei jente på msn. Noen som vet noe? Er forelska (betatt) og ser hu ikke så ofte i levende live. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg møtte kjæresten min på mIRC Vi har vært sammen et halvt år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå