Toggepi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det var lurt å si Toppgepi. Du kommer til å få 4000 pm/request om å gi bort mailen. 6798164[/snapback] Det ville jeg ikke gjort, men kan kanskje oppgi hennes navn på biip, men kanskje ikke...litt slemt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det var lurt å si Toppgepi. Du kommer til å få 4000 pm/request om å gi bort mailen. 6798164[/snapback] Det ville jeg ikke gjort, men kan kanskje oppgi hennes navn på biip, men kanskje ikke...litt slemt! 6798182[/snapback] Do it, do it. Do it. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mine fordeler av å gjør det? Blir hun så opptatt av tusen andre at hun glemmer meg! Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vis henne frimerkesamlingen din på webcam! sikker vinner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Mine fordeler av å gjør det?Blir hun så opptatt av tusen andre at hun glemmer meg! 6798246[/snapback] Jeg kan si positive ting om deg. Jeg lover. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) hvorfor ikke fikse din egent tøs på biip?? Er ikke så vanskelig.. Endret 3. september 2006 av Toggepi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvorfor ikke fikse din egent tøs på biip??Er ikke så vanskelig.. 6798296[/snapback] Jeg har plenty. Skal vi bytte? Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 ja så hvorfor trenger du min...jeg har bare 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Webcam / Lyd-samtale kanskje.. Det beste er uansett å møte jenta.. Ikke sitte på msn og chatte! Du blir ikke ordentlig kjent med det.. Etter min mening i allefall Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ja så hvorfor trenger du min...jeg har bare 3 6798339[/snapback] Jeg har 150 ^^ Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har 150 ^^ 6804912[/snapback] Typisk deg å ha 150 din lille røver... Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe! Men over til topic, så kan du jo snakke om hverdagslige ting og tang på msn, men selve flørtinga må foregå når du er sammen med henne. Å ha cam er jo selvfølgelig et pluss, for da kan ho se sånn halvveis hvordan du ser ut, og bli mer interesert Lenke til kommentar
auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) flørting på msn er enkelt. Noter; det finnes to typer;flørting, og sjekking. Når en skal flørte på msn, er en avhengig av å ha tilgang til personen sånn ellers,f.eks klassekamerat,venninne av en venninne,etc. I bunn og grunn kan en si at flørting handler om to,kanskje tre ting. 1: fortelle henne at du liker henne,uten å si det rett ut 2: vise henne hva slags knakandes kjekk kar du egentlig er, igjen, uten å fortelle henne det. 3: Husker ikke,trenger mer Pepsi Max for at hjernen min skal fungere skikkelig. Komplimenter er dog alltids en fin ting. "Du er så fantastisk fin du" og denslags, er fyfy,både max overkill og noe en reserverer til når forholdet er offisiellt, og dere ligger til sengs sammen,eller andre lignende situasjoner. "Pent bilde" fungerer langt bedre, fordi komplimentet er mer skjult. Du komplimenterer utseendet/posituren/det hun gjør på bildet, igjennom selve bildet. Altså er dette langt mer nøytralt enn å bare plumpe utti med " Ohlala, Gud du er deilig". Humor er også viktig, om en har humorsansen i orden kan en fikse mange morsomheter og småfrekke kommentarer,som kan være med på å piffe opp interessen fra hennes side. En av de beste delene med å flørte på en afysisk måte, er at du får en gylden mulighet til å vise frem personligheten din. Om du ser ut som Schwarzenegger mens han fremdeles drev med body-building hjelper pent lite om du er en sadomasochist med iq på under skostørrelsen din.(om du ikke flørter deg til fuckbuddies da,selvfølgelig) Personlig så mener jeg at jenter heller vil være med en snill,hyggelig, morson, kjekk og ærlig gutt, enn en likegyldig, ignorerende, og usympatisk drittsekk med vannmelonbiceps og vaskebrett. Enig? Uenig? PS: På msn er muligheten for å gi kommentarer en viss frekk/sex-ladet karakter langt bedre enn i virkeligheten,siden dette blir opptatt som mindre farlig. spesiellt med et... jøss,har dere ikke vanlige smileys her på forumet? Uansett, om det avsluttes med en avvæpnende :-P på slutten blir det langt mindre farlig å være bittelitt frempå. Lykke til:) Og ang sjekking på msn: Det alt er avhengig av er det sosiale nettverket til den du flørter/sjekker opp. Om dette er for sterkt vil flørtingen ikke fungere, siden ordene ikke vil ha den oppstøttende effekten du vil at de skal ha. Idealet er å finne ei som er sånn passe på kanten av det akseptable sosiale stadium en forventer at hun skal være på. Dette vil ikke være venninnegjengens sosiale midtpunkt, med flere hundre venner,med et sexliv/alkoholkonsum på linje med Kama Sutra/Boris Jeltsin. Under Middels selvbilde, utilpasshet, få venner, dette er bare noen av mange kvalifiserende omstendigheter. Ved å blande inn konsekvente komplimenter,sammen med positive samtaler,vil du over en gitt tid(avhengig av situasjon og mottaker), ende opp med ei jente som er glad i deg,uten å ha møtt deg. (Dog,cam må brukes, for ikke annet så for å fjerne alle muligheter for pedofili,snusk og nastyhet,slikt skal vi ikke ha noe av(men om du vil bruke cammet til å tafse på deg selv slik at hun kan se på er ditt valg)). Når du først har kommet til det punktet at jenta sier at hun er glad i deg, på andre måter enn flyktige småkommentarer,da er du nesten i mål. Anbefales dog at du finner en som bor ikke så langt unna deg, noe som gjør besøk/kino/overnattingsbesøk/[sett inn her] enklere. Etter dette, er resten opp til deg. Any more questions? Apropos,skriv skikkelig. Ingen jenter faller for gutter som ikke kan skikkelig norsk. Dvs l33t-sp34k,lissom, ??, ! ,JEG ER EN SKYGGELUE-HORE, etc er ting du kvitter deg med på forhånd. Noen flere spørsmål? Endret 4. september 2006 av auran Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 auran har forstått det..det funker som pokker! Men du må begynne et sted der også, etterhvert lærer du deg skikkelig hva du skal skrive, og det tar mindre og mindre tid til hun er skikkelig gira, så kan du velga hva du vil gjøre med henne, kjøre greiene som elsker, forhold, en gang etc... Lenke til kommentar
auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ja så hvorfor trenger du min...jeg har bare 3 6798339[/snapback] Jeg har 150 ^^ 6804912[/snapback] Jeg har 446. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ja så hvorfor trenger du min...jeg har bare 3 6798339[/snapback] Jeg har 150 ^^ 6804912[/snapback] Jeg har 446. 6805307[/snapback] Det går ikke ann..... Lenke til kommentar
auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) ja så hvorfor trenger du min...jeg har bare 3 6798339[/snapback] Jeg har 150 ^^ 6804912[/snapback] Jeg har 446. 6805307[/snapback] Det går ikke ann..... 6805310[/snapback] Det går uten problemer, skal jeg slenge med screenshot? Riktignok 446 kontakter i lista på msn, men minst halvparten er aktivum. Endret 4. september 2006 av auran Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jammen av aktive tøs du har på tråden?? Lenke til kommentar
auran Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jammen av aktive tøs du har på tråden?? 6805335[/snapback] ååhja.. Hmm.. Noen og førti. Lenke til kommentar
Toggepi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dæven...hvor plukker du dem opp, veldig aktiv på biip og blink eller?? Pleier ikke å gjøre noe før noen tar kontakt med meg så jeg vet det sannsynligvis blir score! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå