Pysj Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 En uheldig sketsj under årets Emmy-utdeling gjorde at arrangørene ble nødt til å beklage etter showet. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2006 Rapporter Del Skrevet 31. august 2006 Noen som har en link til sketsjen? Birger Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hvorfor i allverden måtte de beklage den da, den var jo bare tøff Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hvorfor i allverden måtte de beklage den da, den var jo bare tøff 6784624[/snapback] Hadde du syntes den var tøff hvis du var i familien med en av de som døde i Kentucky? (Du leste artikkelen, ikke sant?) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hvorfor i allverden måtte de beklage den da, den var jo bare tøff 6784624[/snapback] Hadde du syntes den var tøff hvis du var i familien med en av de som døde i Kentucky? (Du leste artikkelen, ikke sant?) 6784632[/snapback] Jeg leste den etter å ha sett filmen, men det var jo ikke akkurat noe grusomt når det flye styrtet, men de kunne godt ha klipt det bort <Jeg kondolerer> Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Hehe, den var bare digg da Likte den veldig godt. Birger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Den var jo kjempeartig! Bare synd at det ble vist samme dag som denne flystyrten selvsagt. =/ Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. september 2006 Rapporter Del Skrevet 1. september 2006 Ja, det er det som var poenget mitt . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Å nei, et fly styrter i en parodi på et tv-show. Det må beklages for altfor mye i USA. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. september 2006 Rapporter Del Skrevet 7. september 2006 Hadde du syntes den var tøff hvis du var i familien med en av de som døde i Kentucky?ja, det hadde jeg faktisk. Noen ganger lurrer jeg på hvor jævla følsomme folk har blitt den siste tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg