TST Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 For en tid tilbake utlyste vi en konkurranse der deltakerne kunne vinne helikoptertur til HW-LAN. Nå er vinnerne klare. Les mer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Gratulasjoner til vinnerne. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Masse gratulasjoner til vinnerne Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fortalte broren min om dette datapartyet for en stund siden, kjøpte billett til han og nå var han en av de som vant helikopterturen, litt stilig Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fortalte broren min om dette datapartyet for en stund siden, kjøpte billett til han og nå var han en av de som vant helikopterturen, litt stilig 6784380[/snapback] Gratuler han da Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fortalte broren min om dette datapartyet for en stund siden, kjøpte billett til han og nå var han en av de som vant helikopterturen, litt stilig 6784380[/snapback] Gratuler han da 6784513[/snapback] Har ringt og gratulert Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fortalte broren min om dette datapartyet for en stund siden, kjøpte billett til han og nå var han en av de som vant helikopterturen, litt stilig 6784380[/snapback] Gratuler han da 6784513[/snapback] Har ringt og gratulert 6784550[/snapback] Og han ble glad?! Må være gøy å fly helikopter Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 aaahhh...så qlt! gratulerer vinnerne Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fortalte broren min om dette datapartyet for en stund siden, kjøpte billett til han og nå var han en av de som vant helikopterturen, litt stilig 6784380[/snapback] Gratuler han da 6784513[/snapback] Har ringt og gratulert 6784550[/snapback] Og han ble glad?! Må være gøy å fly helikopter 6784671[/snapback] Han ble ble veldig glad ja og gleder seg veldig til den turen og datapartyet Lenke til kommentar
48JOKS Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ohh my god! Un f...... belivable Jeg vant, jeg vant! Gleder meg som et barn til turen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ohh my god! Un f...... belivable Jeg vant, jeg vant! Gleder meg som et barn til turen 6785170[/snapback] Gratulerer til deg også! Gleder meg å se at folk med kontakt til forumet har vunnet Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Flyturen vil foregå i god høyde over Oslofjorden Boooooooring! Er lavtflyvning i rumlebassen 412 som gjelder. Menmenm, stakkerene skal kanskje ha med seg PC i helikopteret? Ser ikke for meg at sterke vibrasjoner fra et helikopter og hardisker går hånd i hånd. Gratulerer! Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Flyturen vil foregå i god høyde over Oslofjorden Boooooooring! Er lavtflyvning i rumlebassen 412 som gjelder. Menmenm, stakkerene skal kanskje ha med seg PC i helikopteret? Ser ikke for meg at sterke vibrasjoner fra et helikopter og hardisker går hånd i hånd. Gratulerer! 6785620[/snapback] Der har du ett veldig godt poeng, ja! Men arrangørerne har 110% sikkert ordna med dataene og jeg tipper den helikopterturen kommer til å bli helt rå Jeg har også lyst på helikoptertur Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har også lyst på helikoptertur 6785882[/snapback] Lover deg, høytflyvning er ikke så moro i lengden. Eller, det er jo morsomt da, men det er ikke noe sånn "WHOOOOO!" når du først har vært i luften i 5-10min. Dog, det er jo selvfølgelig veldig morsomt å ankomme stort LAN i heli! Lavtflyvning og krappe svinger samt litt "rollercoasterflyving" er det som gjelder, helst i 412. -Men da helst uten PC. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Få ting er mer gøy en lav taktisk flyving med helikopter, men en tur over Oslofjorden er på langt nær å forakte heller. Skulle selv gjerne også tatt en tur over Oslo by dersom sjansen bød seg. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Gratulere vinnere Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hej å hå opp å stå in the helicopter. Yay, den var bra. Gratulerer! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg har også lyst på helikoptertur 6785882[/snapback] Lover deg, høytflyvning er ikke så moro i lengden. Eller, det er jo morsomt da, men det er ikke noe sånn "WHOOOOO!" når du først har vært i luften i 5-10min. Dog, det er jo selvfølgelig veldig morsomt å ankomme stort LAN i heli! Lavtflyvning og krappe svinger samt litt "rollercoasterflyving" er det som gjelder, helst i 412. -Men da helst uten PC. 6786044[/snapback] Fløy combatflyvning med dette helikopteret. Jeg har null peiling på helikoptre, men det var uansett sinnsykt fett å fly combatflyvning i fjellene Dette er morsomt og, btw. Gratulerer til vinnerene også! Dere vil sikkert få en uforglemmelig tur Endret 1. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg