Gjest Slettet+142 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) hey... holder på med apache det har virket helt fint, men må jo konfigurere litt av hvert no kommer dette opp hele tiden: Not Found The requested URL / was not found on this server. i error-loggen står det: [Thu Aug 31 15:40:55 2006] [error] [client 80.202.114.***] File does not exist: /htdocs ...og hvis det e til nytte kommer dette opp under starting/stopping/restarting av apache: apache2: Could not determine the server's fully qualified domain name, using 127.0.0.1 for ServerName Endret 2. september 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
9001 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 grep -n DocumentRoot /path/til/httpd.conf og sjekk at katalogene stemmer overèns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 grep -n DocumentRoot /path/til/httpd.confog sjekk at katalogene stemmer overèns 6778233[/snapback] har sjekket apache2.conf og httpd.conf, men ingen av de inneholde "ordet" /htdocs andre forslag? Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) "If all else fails, read the documentation". Sjå i Apache-dokumentasjonen korleis dei brukar htdocs... Om du må konfigurere mange ting, kan det vere eit teikn på at du gjer ting unødig komplisert... Eg har både kompilert Apache (2.0.58) og installert frå rpm, og det er minimalt med endringar som krevst i standardinnstillingane for "enkle" oppgåver som MediaWiki og phpBB. Har du lagt på Indexes og FollowSymlinks under DocumentRoot? For produksjon bør jo desse vere skrudd av, men dei kan gjere det lettare å sjekke ut opplegget. Eit anna knep kan vere å legge brukaren apache inn i gruppa til root, og setje g+w i alle katalogane under DocumentRoot. Då kan apache skriive til filer/katalogari denne strukturen som root eig, men ein vilkårleg brukar har ikkje skrivetilgang. Og om du gjer deg til medlem i gruppene til apache og root, kan du gjere mange endringar i dokumenttreet utan SU eller sudo. 127.0.0.1 finkar fint som dummy servernamn her i huset Endret 31. august 2006 av capricorny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) altså, som sagt, det virket hgelt fint... helt til eg gjorde et eller annet eg ikkje vet ka e i en av filene har satt -Indexes -- 2.0.58 har jo ikkje fått noe modul for php endå etter ka eg husker akkurat no kjører eg bare ubuntu lamp server, sånn at d e sagt holder på å bygge en annen som skal være litt mer avansert (noen forslag til distro?) Endret 31. august 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 need help for å legge apache inn i root-gruppen, åpner eg <fil>? og legger inn <?> ? peiling på et sted eg kan få tak i standard *.conf-filene til apache2? Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 altså, som sagt, det virket hgelt fint...helt til eg gjorde et eller annet eg ikkje vet ka e i en av filene har satt -Indexes -- 2.0.58 har jo ikkje fått noe modul for php endå etter ka eg husker akkurat no kjører eg bare ubuntu lamp server, sånn at d e sagt holder på å bygge en annen som skal være litt mer avansert (noen forslag til distro?) 6778500[/snapback] Det eg brukar gjere når det flokar seg til (skjer rett som det er) er å starte frå frisk installasjon, og holde streng kontroll med klussinga mi -Indexes skrur dei av. Du får betre oversikt med dei på, då kan du sjå kva som er i ein katalog der det ikkje er index.*-fil. Alle nyare Apache-utgåver kjem jo med PHP-støtte. Når ein kompilerer frå source, er ein ikkje avhengig av distro - desse kan bruke litt tid på pakkinga. Eg for min del er vel i ferd med å gå over frå RedHat/Mandriva til Debian-type distroar. Avanserte distroar held eg meg helst unna, eg har berre brukt Linux i 12 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) e det vits med Indexes hvis ikkje en gang .htaccess-filen virker? og du anbefaler meg egentlig bare å innstallere ny distro/reinnstallere? sorry.. apache 2.0.58 tenkte windows akkurat der. ka har du å anbefale for meg av distroer? har brukt linux sammen med windows på en maskin i omtrent 1måned (har lest en bok om det Oo) Endret 31. august 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 need help for å legge apache inn i root-gruppen, åpner eg <fil>? og legger inn <?> ? peiling på et sted eg kan få tak i standard *.conf-filene til apache2? 6778630[/snapback] Prøv man usermod Dersom apache er eiga gruppe (policy varierar m/distroar) usermod -G root apache usermod -G root, apache <degsjølv> For deg sjølv må de vel ramse opp ale andre grupper du vil vere med i og, trur eg. conf-filer vil variere med distro. Enklaste er å installere på nytt, og ta vare på, t.d cp -a httpd.conf httpd.conf.old - i katalogen denne ligg (min: /etc/httpd/conf) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Siden min.. Sånn at man kan se den enormt irriterende "feilmeldingen" (* akkurat no e eg hos pappa, så har ikkje fått satt på Indexes *) e SuSE noe bra, eller e Mandriva bedre/mer brukervennlig? Endret 31. august 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Siden min.. Sånn at man kan se den enormt irriterende "feilmeldingen" (* akkurat no e eg hos pappa, så har ikkje fått satt på Indexes *) e SuSE noe bra, eller e Mandriva bedre/mer brukervennlig? 6778774[/snapback] Mandriva er ganske brukarvenleg, heilt bra for serverbruk og, men for min del er eg skit lei av "rusk og rask" med denne distroen. Det er både bugs og skranglete installasjon, og t.d. Knoppix har hardware-deteksjon i ei heilt anna klasse. Kunne Mandriva få plukka av dette rusket, og lært skikkeleg hardware-deteksjon hos Knoppix, kunne det blitt veldig bra. Suse har eit godt rykte, men eg tvilar på om det er så mykje å hente for deg ved å forlate Debian-verda. Eg skjønar ikkje heilt kva du driv med i Apache. .htaccess-filer er ikkje noko å tenkje på før du er heilt stø i all grunnleggjande administrasjon, og du startar med å sette tilgangar i den vanlege conf-fila. Det er heller ingen vits i å endre noko som helst i conf-fila før du skjønar vitsen med det som står der default. Apache brukar ikkje vere noko problem ved enkel bruk - problema ligg som regel i HTML-koden, organiseringa av filer, PHP-script osb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 okey takker for hjelp isåfall ...men har selfølgeøig to plagende spørsmål til her: #1: kass brukar du[man] no, eller bedre sag; ka "skal" eg ha som neste? (må støtte rpm) #2: har sett litt på rpmfind.net og google, men finner ikkje helt link til noe lignede "apache.2.0.58.<distro som du anbefaler>.rpm"... tror man skjønner noe lunne ka eg mener Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Eg brukar Mandriva, og 2007-utgåva, som vert tilgjengeleg i løpet av eit par månader, kan vere verdt å teste ut. Mandriva2006 syng på siste verset (men oppdaterings-støtta vil jo vare ei god stund til), så eg ville venta. Lærer du deg urpmi-verktøyet, kan du administrera Mandriva ganske effektivt. Men altså - mykje rusk og rask i versjonane så langt. Du kan laste ned nyaste Apache og kompilere sjølv - det har eg gjort, difor har eg så høgt "serienr" (brukar både "eldre" rpm-versjon og denne). Men eg vil ikkje tilrå det, om det ikkje er spesielle bugfixes eller opsjonar du treng. Legg heller inn rpm-versjonanene av alle verktøya som høyrer saman i ein distro-versjon, då har som regel andre gjort jobben med å tilpasse dei til kvarandre for deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 oki.. har prøvd å reinnstallere apache her men det kommer feilmelding så bare reinnstallerer linux prøver ut mandrake(/-driva) 10.0 (?) - - - har prøvd å sette på indexes no, men alt står jo i stampe tusen takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ikkje installer Mandriva eldre enn siste utgåve, dvs 2006. Du finn nyaste offisielle vs på ftp.uninett.no, der kan du hente ekstra pakker og oppdateringar og. Køyr alle oppdateringar som kan køyrast etter installasjon. (Del av rusket med Mdr er at alle ikkje let seg køyre....) Avinstallering av Apache skal vere enkelt, anten det er Debians pakkesystem eller rpm du brukar. Det kan løne seg å avinstallere og nyinstallere, framfor å prøve på oppdatering, om noko har gått i ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ikkje installer Mandriva eldre enn siste utgåve, dvs 2006. Du finn nyaste offisielle vs på ftp.uninett.no, der kan du hente ekstra pakker og oppdateringar og. Køyr alle oppdateringar som kan køyrast etter installasjon. (Del av rusket med Mdr er at alle ikkje let seg køyre....) Avinstallering av Apache skal vere enkelt, anten det er Debians pakkesystem eller rpm du brukar. Det kan løne seg å avinstallere og nyinstallere, framfor å prøve på oppdatering, om noko har gått i ball. 6783218[/snapback] #... oki #2... jamen, når eg prøver å avinnstallere, kommer det opp noe om at eg må reparere pakkene først ? --- på ftp.uninett.no: skal eg laste ned /linux/MandrivaLinux/official/iso/2006.0/x86_64/Mandriva-Linux-Free-Mini-2006-CD.x86_64.idx /linux/MandrivaLinux/official/iso/2006.0/x86_64/Mandriva-Linux-Free-Mini-2006-CD.x86_64.iso då? (amd s939 prosessor) Endret 1. september 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 okey tusen takk for hjelp aløe sammen * setter tråden som [LØST] Lenke til kommentar
comicz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ... apt-get install --reinstall --purge apache2 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ... apt-get install --reinstall --purge apache2 ? 6787640[/snapback] har allerede innstallert mandriva, så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå