Knebel Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fra IGN.. "August 31, 2006 - Sony Computer Entertainment Japan has at last unveiled final details for its two upcoming PSP peripherals, both of which were first shown to the world back in April. Both the PSP camera and GPS Receiver will see Japanese release on 12/7, the company announced today." Link De skriver vel datoene på 'amerikansk' rekner jeg med.. Uansett, de vil koste hhv: Kamera: 5000 yen GPS: 6000 yen Så får vi se hva moro man kan få til med disse greiene da.. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jøss...Kameraet virker interessant iallefall! 1.31 Megapixel er ikke så verst, plenty godt nok for vanlig bruk! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Jøss...Kameraet virker interessant iallefall!1.31 Megapixel er ikke så verst, plenty godt nok for vanlig bruk! 6778172[/snapback] Godt nok for videochat og Eyetoy greier ihvertfall.. Dersom man får noen bra navigasjonstitler, skal PSP'en min muligens også få seg en plass på dashbordet.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 All ære til Sony! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hvordan blir egentlig GPS-funksjonen? Noen som har litt info? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hvordan blir egentlig GPS-funksjonen? Noen som har litt info? 6778661[/snapback] Det er vel ikke så mye nevnt om det, men det er folk på homebrew fronten som har laget til sin egen GPS og kart navigering ala det man har på palmtopper. Ny link fra Gamespot forøvrig: http://www.gamespot.com/news/6156868.html Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Oooh! Jeg lukter Eyetoy til PSP! Genialt! Kommer til å bli helt rått! ... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Jeg fant litt info om den GPS mod'en som har blitt gjort. Her kan man se hva GPS'en kan benyttes til (og benyttes til i dag ) Link Det snakkes forøvrig om et planetarium program og et par tre spilltitler (inkl. MGS) som skal støtte GPS'en.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg gidder ikke lage en ny tråd om dette siden det tydeligvis ikke opptar så forferdelig mange. Meeeeen, det ser foreløpig ut som om ihvertfall GPS attachmenten blir en suksess i Japan. Den er utsolgt i god tid før launch hos Japanske Amazon. http://www.qj.net/It-s-hot-PSP-GPS-sold-ou...pg/49/aid/69499 MGS Portable ops ble bestillt med de fleste GPS'ene. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Eye Toy til PSP hadde jo vært artig. Iallefall for oss som blir vitne til folk som bruker det ute blant folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå