OgnOmm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har fått problemer med spill når jeg kobler til min eksterne lcd på den bærbare. Alt fungerer i windows, men når jeg setter lcd skjermen som main skjerm kan jeg ikke spille wow. Jeg kan derimot spille fint når laptop skjermen er main monitor. Har en dell i9400 og en nec 2080 koblet med dvi til laptopen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 det klassiske første man bør prøve når noe feiler skjerm/skjermkort: laste ned og installere siste versjon av Omegadrivers (om du ikke allerede har gjort det). Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Har nok ikke det. Er jo en dell så den kommer med oem drivere installert. Kan prøve å legge inn omega. Vet omega fungerte fin fint på ati kortet i den stasjonære. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Fikk det til med litt knoting.. Satte nec'en som eneste skjerm, og satte på laptop skjermen igjen etter det. Da gikk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå