lovealot Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hei, jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny pc, hva synes dere om denne? ¤Burde jeg forandre noe? ¤Noen som vet av bedre kabinetter? ¤Hvordan er grafikkkortet? Vil det klare bf2 med alt på high? Her er pcen: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...DB-C8C5BC21E750 Hva med dette kabinette? noen erfaringer?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323496 Endret 31. august 2006 av lovealot Lenke til kommentar
raiven Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Den PCen der ser flott ut bortsett fra skjermkortet. Gå heller for et XFX GeForce 7900GT siden det ikke er store forskjellen på de to kortene annet enn at det er mer MB på Gainward. Sparer et par hundre på det. Lenke til kommentar
lovealot Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Den PCen der ser flott ut bortsett fra skjermkortet. Gå heller for et XFX GeForce 7900GT siden det ikke er store forskjellen på de to kortene annet enn at det er mer MB på Gainward. Sparer et par hundre på det. 6776569[/snapback] blir det ikke mer ytelse med 512mb da? Har du noen andre forslag til skjermkort? Endret 31. august 2006 av lovealot Lenke til kommentar
lovealot Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hva med hovedkortet? Lenke til kommentar
raiven Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 blir det ikke mer ytelse med 512mb da? Har du noen andre forslag til skjermkort? 6776644[/snapback] Jo. Men ikke mye. Du vil tjene mye mer på å kjøpe et billigere skjermkort, da ytelsesforskjellen ikke er stor. Som jeg sa i mitt tidligere svar: XFX GeForce 7900GT. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Shapphire Radeon X1900GT gir deg mest bang for the bucks, billigere enn 7900GT serien og yter nesten likt. ~ Medion Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=basket...888X85165551650 Bare bytt ut skjermkortet eller no hvis det ikke er bra nok, tror nok til blir billig fordet. Hittil er det den billigeste pcen til den prisen jeg har sett hittil, så je ger nesten redd at jeg har glemt å ta med noe... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå