Movieheart Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Har tenkt å bytte noen DVD filmer jeg har. Har ikke funnet noen plass jeg kan spørre, så derfor tenkte jeg å spørre her på diskusjon.no De filmene jeg har tenkt å bytte er: Ikke Fortell at Barnevakten er Død Jul i Borettslaget Rush Hour 2 The Survivors Ulvehunden Valen TV Friends Sesong 9 - Episode 1 - 24 (hele sesongen) Har også noen James Bond filmer: The Man With the Golden Gun The Living Daylights Octopussy Goldeneye The World is Not Enough Die Another Day Har ikke så mange jeg vil bytte de i, men hvis noen er interessert kan jeg fåreslå noen filmer. Endret 1. september 2006 av ZeRyZoN Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Bytt ut de to nederste 007 filmene de er bare møkk...likte egentli die anathor day en smule men pytt pytt Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Bytt ut de to nederste 007 filmene de er bare møkk...likte egentli die anathor day en smule men pytt pytt 6779049[/snapback] Har tenkt å bytte alle bond filmene. Orker ikke å samle på de. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har også etterlyst/vært på leting etter et sted for bytte av filmer. Kan bytte følgende filmer: PAL: The Sword of Doom - Criterion Collection Kundun Mash (Special Edition) Mutiny on the Bounty Matewan Drep ikke en sangfugl (Special Edition) Veiviseren (2 disc) Pianisten (Special Edition) Bob Dylan - No Direction Home (NTSC) For de som er interessert er det bare å komme med lister og forslag, i tråden eller i form av en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå