It's me Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg kommer plustelig ikke inn på nesten noen nettsider. kommer blant annet ikke inn på: http://www.hotmail.com http://www.altavista.com http://www.gsm-free.com http://www.microsoft.com http://www.download.com osv... Disse sidene kunne jeg komme inn på i går. Det eneste nye jeg har lagt inn er en driver til Canon IXUS(V2), og den bør det ikke være noe galt med. Hva kan være galt. (bruker ikke brannmur). Jeg kommer heller ikke inn på nesten noen DirectConnect hub'er, og DC klarer ikke å finne public list. (jeg bruker HomeXP og har tatt systemgjennoppretning til i går da alt fungerte, men det hjalp ikke) Trenger hjelp!!! [ Denne Melding var redigert av: It's me på 2002-10-26 17:47 ] Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hmmm...kan det ha en sammenheng med de andre postene fra i dag som omhandler internett-problemer for hele landet...? Hint: Sjekk de siste innleggene, og se om du finner noe som passer. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg var i Arendal i går og der så jeg at de hadde begynt å grave i en eller annen gate (husker iikke navnet i farta), og det er i den gata at utenlandsforbindelsen til telenor ligger. Det er medst sannsynlig at det er en gravemaskin som har gravd litt for dypt... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Det visste jeg ikke. Jeg skal sjekke de andre postene å se om jeg blir noe klokere der. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Skulle akkurat til å lage en lik tråd... Det er jo kun hw.no som funker omtrent! Har ISDN... _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-10-26 18:01 ] Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Tror nok du må roe deg ned og vente litt. Bor i Trondheim og har kabelmodem men i dag har det ikke fungert særlig bra. Tar evigheter å komme inn på utenlandske sider om det i det hele tatt går. Reinnstallerte Explorer i sinne men det hjalp ikke det selvfølgelig. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ville ikke ha bodd i den gata i Arendal. Må jo være et selvsagt terrormål... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det virker som at Telenor har extreme problemer med internetten i disse dagene... Jeg har selv Stelehor internett men kan heldigvis ikke merke noe enda! ENDA en grunn for å bytte til NGT etter at kontrakten har utgått!! VEKK FRA STJELEHOR OG TIL NGT ASAP !!!!!!! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 17:57, skrev Dr.X:Det virker som at Telenor har extreme problemer med internetten i disse dagene... Jeg har selv Stelehor internett men kan heldigvis ikke merke noe enda! ENDA en grunn for å bytte til NGT etter at kontrakten har utgått!! VEKK FRA STJELEHOR OG TIL NGT ASAP !!!!!!! For dette problemet hjelper det ikke å bytte fra telenor til NGT. Det er samme hvilken nettleverandør du bruker, siden telenor er den eneste som har linjer ut av landet. Dessuten er dette ikke telenor sin feil, det er Arendal kommune som skal bygge nytt kulturhus til xxx mill kr, og som har gravet feil. De får sannsynligvis en kjempe regning fra telenor for den flausen der. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 hvis jeg har rett kjører du internett gjennom en routet pc.... altså du kan bruke en pc til hub.... har det samme problemet.... kommer heller ikke inn på google.... og en hel haug med andre sider.... vet ikke hva som er problemet, men det kan virke som noen xp saker.... funka fint for meg helt inntil en liten stund siden.... mvh alexio Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Men er det ingen som har noen anelse om når dette fikses igjen? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Før i dag kunne eg ikke gå inn på noen sider. Nå kan eg heldivis bruke hw.no men ikke hotmail.com Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 har akkurat det samme problemet, kommer bare inn på norske sider (.no domene). Sitter på pappa sin pc i oslo nå (isdn), men hadde det samme problemet hjemme i Sarpsborg med min egen ADSL linje i uka som var. Noen som vet hva som er skjedd? hvor mange gjelder dette for? Mvh. Erlend Simensen Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 tror ikke at det er noen kabler som er kuttet. For det går fint å spille over nettet... Men jeg har også problemer med å komme inn på mange sider.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-26 18:05, skrev muffe:For dette problemet hjelper det ikke å bytte fra telenor til NGT. Det er samme hvilken nettleverandør du bruker, siden telenor er den eneste som har linjer ut av landet. For å opplyse deg litt: Telenor har nok ikke egne linjer ut av Norge. Derimot kobler alle ISP-er i Norge seg opp imot NIX i Oslo, som igjen er koblet opp mot Sverige osv. ut i Europa, og f.eks. videre til Nederland-->England-->USA. Ser jo ut som om det er bare Telenor-kunder som har problemer, og da kan det ikke være en kabel/router i utlandet som er ødelagt. Er nok Telenor sitt nett som er synderen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 **** nå begynner det hos meg også! Jeg sliter med å komme inn i amerikanske sider nå ! ******* ta STJELEHOR !!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 For dette problemet hjelper det ikke å bytte fra telenor til NGT. Det er samme hvilken nettleverandør du bruker, siden telenor er den eneste som har linjer ut av landet. Jo, dette vil løse problemet. Jeg, og alle andre jeg har hørt om med NGT kommer oss fint hvor enn vi vil på internett uten problemer. Hah! :smile: Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 har ngt og kommer på amerikanske sider.. men d går T R E G T... :sad: snakka med en i arendals-området... og ble ikke så my klokere av d.. -han kommer ikke inn på amerikanske sider på vanlig måte -han får pinga ipen til sidene -han får traca ipen til sidene -han kommer ikke inn på sidene ved å skrive inn ipen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 grynt! edonkey funker ikke særlig bra heller. *FURT!* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå