Gå til innhold

Gainward Geforce 4 Ti4200 Problem

hallgeirl

Anbefalte innlegg

Hei.

I Juni kjøpte jeg et gainward GF4 ti4200 64MB fra komplett.no, jeg var happy for nytt gfx kort, og alt var bare bra... helt til et par måneder etter..! Da begynte spill, 3dmarks, ++ å TILTE, mildt sagt. Skjermbildet ble fullt av prikker og streker i rosa, gult, og det som verre er og maskina låste seg fullstendig! Det ble bare verre og verre, og jeg sendte inn igjen kortet til komplett.no.

Et par uker etter fikk jeg et nytt kort, gainward gf4 ti4200 64mb det også.

Men nå, ca 1 uke etter jeg fikk nytt, har det startet IGJEN å tilte!

Så jeg lurer på: er det NOEN som har det samme problemet med gainward kort? i så fall, har vedkommende peiling på hva som kan være monga/tilt/galt/+++? Eller om noen har noen anelse om hva jeg kan gjøre?

PS: Testa det første kortet på andre maskiner, og det var like lattli tilt der også

Takker for svar

ziggwarth

##Edit: Lær deg å begrense utropstegn i topic##

[ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-10-26 18:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å bruke søkefunksjonen? Det er minst startet 3 tråder om akkurat det samme.

Det som er gale er kjølingen på en kondensator på kortet. Det er det som forårsaker problemet.

Jeg har akkurat det samme problemet og venter nå på nytt kort.

Det du må gjøre er bare å levere det inn igjen å få tilsendt den nye versjonen av kortet som er fikset.(det har kommt en ny forbedret versjon , de har den inne på komplett iverfall.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...