Notatblokk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er det noen som har tatt noe permanent hårfjerning her? Taes det med laser, er det dyrt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Permanent hårfjerning av typen elektrolyse tas vel med laser ja. Da ødelegger man hårroten ved å sende sterkt lys ned i hårsekken, og det er ikke spesielt godt visstnok. Det er ganske dyrt (rundt 1000 for hver behandling der jeg sjekket) og mange trenger mange behandlinger før alt er borte for godt. Dersom man er veldig plaget med hår i ansiktet etc (jenter) får man av og til refundert en del av pengene fra rikstrygdeverket. Men du sier jo ingenting om hvilken del av kroppen du hadde planer om å fjerne hår fra. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Men du sier jo ingenting om hvilken del av kroppen du hadde planer om å fjerne hår fra. 6775943[/snapback] Jeg skal drømme søtt i natt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Det er sikkert teit og uten grunn, men jeg kunne tenke meg å fjerne hår fra magen. Er ingen som har kommentert noe, men...Hehe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det er jo bare søtt med litt dunhår på magen da, men om du ser ut som en mann fra kosovo på magen blir det kanskje i det meste laget. Lenke til kommentar
Con Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg kunne faktisk tenkt meg å fjerne hår permanent i annsiktet. Slik at jeg bare fikk "smultringen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 vet ikke om det er samme opplegg når man fjerner hår fra magen men skulle trodd det. Men noe sier meg at det vil bli veldig, veldig vondt og ta lang tid Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Venninne som har tatt å fjernet hårene mellom bena, blir tilsammen 5 bortbrenninger á 1200kroner og virker som hun er rimelig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det er sikkert teit og uten grunn, men jeg kunne tenke meg å fjerne hår fra magen. Er ingen som har kommentert noe, men...Hehe. 6776018[/snapback] Snakker vi 1200kr x 5, så er det kanskje like greit å akseptere det. Det er ikke akkurat noe negativt med hår på magen, så med mindre det er noe som tærer på deg så ville jeg brukt pengene på noe annet. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det er sikkert teit og uten grunn, men jeg kunne tenke meg å fjerne hår fra magen. Er ingen som har kommentert noe, men...Hehe. 6776018[/snapback] Snakker vi 1200kr x 5, så er det kanskje like greit å akseptere det. Det er ikke akkurat noe negativt med hår på magen, så med mindre det er noe som tærer på deg så ville jeg brukt pengene på noe annet. 6778067[/snapback] Sannsynligvis ikke like mye for å fjernet på magen da... Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det er sikkert teit og uten grunn, men jeg kunne tenke meg å fjerne hår fra magen. Er ingen som har kommentert noe, men...Hehe. 6776018[/snapback] Snakker vi 1200kr x 5, så er det kanskje like greit å akseptere det. Det er ikke akkurat noe negativt med hår på magen, så med mindre det er noe som tærer på deg så ville jeg brukt pengene på noe annet. 6778067[/snapback] tja, det kommer jo an på hvor mye av hårfjerningsproduter man bruker i løpet av et helt liv da, blir nok et ganske mye høyere beløp det.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg foreslo helstopp på fjerningen, ikke alternativ. Med "bruke pengene på noe annet" så tenkte jeg en sydentur eller noe. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 en jeg kjenner fjernet hår med laser fra magen. Han tok vel 2-3 behandlinger. Er jo ikke så masse hår på magen så ble ikke så veldig dyrt egentlig. Husker ikke hva det kostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå