Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Permanent hårfjerning, erfaringer?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Permanent hårfjerning av typen elektrolyse tas vel med laser ja. Da ødelegger man hårroten ved å sende sterkt lys ned i hårsekken, og det er ikke spesielt godt visstnok. Det er ganske dyrt (rundt 1000 for hver behandling der jeg sjekket) og mange trenger mange behandlinger før alt er borte for godt. Dersom man er veldig plaget med hår i ansiktet etc (jenter) får man av og til refundert en del av pengene fra rikstrygdeverket. Men du sier jo ingenting om hvilken del av kroppen du hadde planer om å fjerne hår fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

vet ikke om det er samme opplegg når man fjerner hår fra magen men skulle trodd det. Men noe sier meg at det vil bli veldig, veldig vondt og ta lang tid :)

Lenke til kommentar
Det er sikkert teit og uten grunn, men jeg kunne tenke meg å fjerne hår fra magen. Er ingen som har kommentert noe, men...Hehe.

6776018[/snapback]

Snakker vi 1200kr x 5, så er det kanskje like greit å akseptere det. Det er ikke akkurat noe negativt med hår på magen, så med mindre det er noe som tærer på deg så ville jeg brukt pengene på noe annet.

Lenke til kommentar
Det er sikkert teit og uten grunn, men jeg kunne tenke meg å fjerne hår fra magen. Er ingen som har kommentert noe, men...Hehe.

6776018[/snapback]

Snakker vi 1200kr x 5, så er det kanskje like greit å akseptere det. Det er ikke akkurat noe negativt med hår på magen, så med mindre det er noe som tærer på deg så ville jeg brukt pengene på noe annet.

6778067[/snapback]

Sannsynligvis ikke like mye for å fjernet på magen da...

Lenke til kommentar

6776018[/snapback]

6778067[/snapback]

tja, det kommer jo an på hvor mye av hårfjerningsproduter man bruker i løpet av et helt liv da, blir nok et ganske mye høyere beløp det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...