agvg Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Finnes det noen seriøse aktører med skikkelig suppoert og oppetid som kan anbefales til dette? Det er snakk om 5 - 7 linjer på forskjellige lokasjoner, linjene er ADSL og fiber. Må være gratis og ringe internsamtaler. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Mener phonzo har nevnt at de skal levere bedriftab. på iptelefon (tror det skulle hete phonzo office). Send en mail til dem og hør Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Om du har litt teknisk kunnskap så kan du jo sette opp en Asterisk server. Alt du trenger er en Linux boks, og den trenger ikke å være spesielt rask. Er selv i gang med å lære meg Asterisk og har en bok liggende på postkontoret som jeg skal hente i dag. Virker til å være utrolig med muligheter. Endret 31. august 2006 av TheBoz Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Joda, men jeg tror jeg ikke vil ha noe med driften av det og gjøre utover og plugge inn kablene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå