Lord-of-the-End-Times Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Man kan utdannne seg til siv. ing både på NTNU i Trondheim og ved Uio i Oslo. Hvilke er egentlig best? Er det noe forskjell på undervisningen og blir du en bedre ingeniør ved for eksempel NTNU enn du blir ved uio? Hvilke forskjeller er det på linjevalgene og jobbmulighetene + lønn? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 NTNU i trondheim er desidert mest annerkjent både nasjonalt og internasjonalt. Spess hvis du skal ta mastergrad ville jeg satset på NTNU. For meg hadde valget stått mellom å reise til NTNU eller USA. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hvilke skoler i USA er bra? Jeg har lenge vurdert å studere i USA, men det blir bare i storbyer som Miami, New York, Washington, LA og andre storbyer utenom San Francisco :!: Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 NTNU er spesialisert på (gamle) siv.ing , nå master i naturtekniske fag. Så hvis du har tenkt å gå veien så er nok NTNU det beste valget. For de aller fleste andre masterstudier i norge så er nok UiO det beste valget. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 For meg hadde valget stått mellom å reise til NTNU eller USA. 6775733[/snapback] Hvorfor ikke begge? Det skal jeg om jeg får muligheten; går på NTNU nå, har lyst til å ta et semester eller to i USA. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Hvilke skoler i USA har samme prinsipp som NTNU? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvilke skoler i USA har samme prinsipp som NTNU? 6888174[/snapback] Vet ikke.. det eneste jeg vet er at NTNU har en del vanskeligere poenggrenser for å få gode karakterer enn det man har i USA, så det kan være hardt å komme seg til USA for å studere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå