b-real Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hei. Jeg og noen kopiser av meg har for ca 2 år siden spleiset på en 16-porters Unex switch. Da jeg var på lan for ca 2 uker siden så var et en idiot som var så uheldig å snubble i ei TP-ledning slik at switchen datt ned og strømforsyninga fikk en av de to "utstikkerene" knekkt rett av. Switchen tok ikke skade av det så vidt jeg kan se, men vi har ikke noe stømflrsyning til den. Strømmforsyninga er ganske spessiel når det gjelder spessifikker og ting. Og de er som følger: [*]Typ:Model No. MKL -91500GS [*]Netz:203V 50Hz [*]Ausg:9V DC 1.5A [*] Selve dippedutten som går inn i switchen er 1.3Cm lang og og dimeteren er ca 0.5cm Jeg har konstakktet den lokale forettninga der jeg kjøpte den om å kjøpe ny, men de sa at det ikke ville lønne seg pga det ville koste like mye som å kjøpe en ny switch. Så jeg trenger hjelp. Hvor kan jeg få tak i en slik Strømforsyning.? Så jeg trenger deres råd, pga jeg har ikke råd til ny switch og jeg tviler på at det blir et nytt spleiselag. [ endret av B|Real den 2002-10-26 17:10 ] Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Du ser ut tilå trenge en helt vanlig 9 volt strømforsyning. Bare pass på at den gir nok strøm. Den gamle gav 1,5 A, og du bør hvertfall ha en som kan klare det. Disse strømforsyningene får du kjøpt i de fleste elektronikkforretninger, samt elfa. Hvis du ikke finner en med passende plugg, så kapp av pluggen og lodd på den gamle. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 F.eks Elfa 69-893-47, 9V 1.6A, kr 346. Lenke til kommentar
torfroy Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Eller du kan brekke av begge kontaktene på den gamle strømforsyninga og så lodde på en lampeledning med en stikkontakt i andre enden. Da blokkerer ikke klumpen for andre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå