Akke Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg har spurt multicom om å få bytte mine 2 60GXP da de ifølge mange på forumet her kan krasje når som helst. Fikk da dette svaret: ------------------------ Dette er ikke den samme serien som IBM har hatt store problemer med. Den aktuelle serien er 75GXP, og disker med modellbetegnelse DTLA-307xxx. Dine harddisker er 60GXP, og trolig med modellbetegnelse IC35Lxxx Du har derfor ikke noe å bekymre deg for. -------------- Er dere enige? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 ja, det er ikke 60gxp serien som er det store problemet, det er 75gxp serien. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Vel du har ikke noe krav på å få dem bytta, men husk backup :razz: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jaha... dette forklarer jo mine to seriøse crash jeg har hatt i RAID oppstettet mitt... "kremt kremt" Får frysninger når jeg tenker på hvor mye data(filer) som gikk til hel**te de to gangene...!!! Lenke til kommentar
Akke Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 15:51, zemtex skrev:Jaha... dette forklarer jo mine to seriøse crash jeg har hatt i RAID oppstettet mitt... "kremt kremt"Får frysninger når jeg tenker på hvor mye data(filer) som gikk til hel**te de to gangene...!!! Men du har jo 60GXP? Jeg kjører også raid 0... Burde jeg bytte til WD?? Fikk ny mail fra multicom som sa at jeg kunne bytte hvis jeg betalte alle ekstrautgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå