Cowboystrekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hehe, litt kjipt om de plutselig finner ut av det da Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vel det har gått bra hittil så. Så lenge man betaler regningene i tide så tror jeg det går bra. Dessuten har jeg lagt til navn gjennom kundeservice, bundet opp abbonementet til active talk gjennom kundeservice m.m så det går nok bra. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er du gammel nok til å ha abonnement (18 år) så er du også gammel nok tl å ha Fri Familie. Tidligere var aldersgrensen for Fri Familie 25 år, nå er den 18 år. 6793783[/snapback] Har selv FriFamilie med dama, sparer en god del hundre hver måned. Kjøpte siste mobilen uten binding med tanke på djuice allstar så snart bindingen går ut den 15. september. Jobber hos en Telenorforhandler så gidder ikke ha noe tull på nettet (selger NetCom også, men de har 25 års aldersgrense på FamilieNett i tillegg til at jeg misliker de sterkt). Sparer ca 1800-2000 kr på gå over til allstar. Minus 900 kr mindre i avslag på telefon ved binding tjener jeg altså ca 900-1100 kr i året på byttet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er du gammel nok til å ha abonnement (18 år) så er du også gammel nok tl å ha Fri Familie. Tidligere var aldersgrensen for Fri Familie 25 år, nå er den 18 år. 6793783[/snapback] Har selv FriFamilie med dama, sparer en god del hundre hver måned. Kjøpte siste mobilen uten binding med tanke på djuice allstar så snart bindingen går ut den 15. september. Jobber hos en Telenorforhandler så gidder ikke ha noe tull på nettet (selger NetCom også, men de har 25 års aldersgrense på FamilieNett i tillegg til at jeg misliker de sterkt). Sparer ca 1800-2000 kr på gå over til allstar. Minus 900 kr mindre i avslag på telefon ved binding tjener jeg altså ca 900-1100 kr i året på byttet. 6796603[/snapback] Jep og husk har du et abb hos Telenor med gratise ringeminutter så belastes IKKE disse når du ringer innen fri familie. Dvs at om du har 120 minutter gratis ringetid kan du bruke disse når du ringer til andre,i tillegg ringer du gratis til din familie Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jep og husk har du et abb hos Telenor med gratise ringeminutter så belastes IKKE disse når du ringer innen fri familie.Dvs at om du har 120 minutter gratis ringetid kan du bruke disse når du ringer til andre,i tillegg ringer du gratis til din familie 6796982[/snapback] Som jeg sa er jeg Telenorforhandler. Har ikke et Fri-abonnement da disse ikke lønner seg for meg. Sender mange meldinger og ringer til TnM og NetCom ca 50/50. Mulig jeg hadde spart noen kroner om jeg hadde brukt Tele2, Noextras, Chess, TalkMore eller noen annet søppel, men jeg gidder ikke. Når vi snakker om kostnader, noen som vet om noen med grense på internett via mobilen? Tenker til Opera Mini ol der du er på nettet og det ikke teller som wap. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jep og husk har du et abb hos Telenor med gratise ringeminutter så belastes IKKE disse når du ringer innen fri familie.Dvs at om du har 120 minutter gratis ringetid kan du bruke disse når du ringer til andre,i tillegg ringer du gratis til din familie 6796982[/snapback] Som jeg sa er jeg Telenorforhandler. Har ikke et Fri-abonnement da disse ikke lønner seg for meg. Sender mange meldinger og ringer til TnM og NetCom ca 50/50. Mulig jeg hadde spart noen kroner om jeg hadde brukt Tele2, Noextras, Chess, TalkMore eller noen annet søppel, men jeg gidder ikke. Når vi snakker om kostnader, noen som vet om noen med grense på internett via mobilen? Tenker til Opera Mini ol der du er på nettet og det ikke teller som wap. 6797086[/snapback] Netcom har max 20,- om dagen for wap og annen internett ala opera mini og messenger etc. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Netcom har max 20,- om dagen for wap og annen internett ala opera mini og messenger etc. 6797874[/snapback] Ikke helt. Månedsavgift: kr 20,- Makspris per dag: kr 25,- Er forbruket ditt under maksprisen på kr 25,- per dag, betaler du ordinær datapris (kr 20,- per MB). De har altså et maksbeløp på rundt 800 kr/mnd, noe jeg mener er en veldig dårlig deal. Så klart vil du i de fleste tilfeller kommer langt under 800 kr i måneden, men at grensen er hele 25 kr/dagen virker urimelig. Endret 3. september 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 NetCom har maks pris pr dag på 20 kr. Datamania lønner seg ikke mer. https://netcom.no/privat/abonnement/priser/datapriser.html Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg sa ikke noe om datamania Det er uansett et utdatert produkt som snart skal byttes ut. Med mitt abonnement: netcom via ownersbuy er dagsgrensa på 15,60,- Ift telenors grense på 50,- per dag eller alle andre operatører som overhode ikke har en slik grense så er jo netcoms tilbud klart best. Endret 3. september 2006 av Bamsemoms Lenke til kommentar
sewwe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Heisann. Bare lurte på om det er noen andre som har fått melding fra Telenor/Djuice. Fra 1. september settes prisene ned på Djuice Allstar. SMS: 0,29 Fasttelefon: 0,99 ellers, samme priser Dette er vel et forsøk på å hamle opp med alle de virtuelle operatørene vi har her i landet. Men jeg synes dette er veldig positivt 6775447[/snapback] SMS er 0,39 ikke 0,29.. men det er et av de beste ab. i Norge uansett, for de som ringer OG sender mye sms! Lenke til kommentar
sewwe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 NetCom har maks pris pr dag på 20 kr. Datamania lønner seg ikke mer. https://netcom.no/privat/abonnement/priser/datapriser.html 6798543[/snapback] Telenor har maksfakturering for all wap på alle ab. på 10 kr pr dag. Det er bra det, om man wapper da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå