JAPCU Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Masse små klipp i denne videoen... I ep. 2 får vi kanskje endelig vite hvilken rolle romvesnene og gman virkelig spiller? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Romvesnene.. Kanskje!? G-Man.. Aldri! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Dette så lovende ut !! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Masse små klipp i denne videoen... I ep. 2 får vi kanskje endelig vite hvilken rolle romvesnene og gman virkelig spiller? 6777774[/snapback] Om jeg husker riktig, så skal Ep.2 handle mye om G-man. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skal prøve hjemmefra seinere, så kan jeg se om det bare er her jeg har trøbbel. 6776185[/snapback] Hmm... Det gikk helt fint hjemmefra, gitt. Men hva kan være så spesielt som gjør at det ikke funker fra jobb? Får jo mye hyggeligere hastigheter der, mener jeg... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Dette ser bare helt rått ut. Episode 1 var også fetere enn jeg trodde, har endelig spilt gjennom den. (Selv om jeg kjøpte den da den kom ut) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Skal prøve hjemmefra seinere, så kan jeg se om det bare er her jeg har trøbbel. 6776185[/snapback] Hmm... Det gikk helt fint hjemmefra, gitt. Men hva kan være så spesielt som gjør at det ikke funker fra jobb? Får jo mye hyggeligere hastigheter der, mener jeg... 6778509[/snapback] Det er mulig at de blokkerer visse filer på jobben din. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Virker tøft, dette, men jeg er nok temmelig sikker på at scenene når vi ser brua og huset bli smadret, er scriptet. Tviler sterkt på at man kan gjøre slikt med alt i hele spillet - så bra er ikke den nye fysikkmotoren uansett. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Virker tøft, dette, men jeg er nok temmelig sikker på at scenene når vi ser brua og huset bli smadret, er scriptet. Tviler sterkt på at man kan gjøre slikt med alt i hele spillet - så bra er ikke den nye fysikkmotoren uansett. 6779789[/snapback] Selfølgelig er hendelsene der scriptet. Dersom alt skulle være ødeleggbart, så hadde man hatt problemer med å føre spilleren i riktig retning. Det er ikke en ny fysikkmotor akkurat, bare forbedret. Også en rekke andre forbedringer ser jeg. Dette kan Valve, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Åh, som jeg elsker Dog. Må nok skaffe meg en maskin som kan kjøre disse tingene, eventuelt formatere og rydde kraftig på den nåværende, dette skal spilles. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Genialt! Valve skuffer aldri! Kanskje med unntak av utgivelsesdatoer da, men men Gleder meg ekstremt til Episode 2 ja Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er mulig at de blokkerer visse filer på jobben din.6779345[/snapback] Det virka før (før sommern?). Og samme type filer kan lastes ned fra andre siter. Dessuten er vi en liten bedrift, så jeg ville hørt om det hvis de hadde gjort noen endringer i brannmuren. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ser herlig ut. Episode One var bra, men egentlig kun en liten ad-on til HL2. Episode Two ser ut til å by på mye spennende nytt og jeg gleder meg som en rev til kaninjakten. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 når kommer denne?? 6782476[/snapback] Hentet fra artikkelen (som det neste gang kan være lurt å ta en titt på før man spør): "Half-Life 2: Episode Two er under utvikling for PC, PS3 og Xbox 360, og kommer som kjent i løpet av første kvartal neste år." :-) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Det nyeste racingspillet fra Techland har også dukket opp på Steam. I GTI Racing får du stifte nærmere bekjentskap med den tyske bilfabrikanten Volkswagen, og spillet kommer med 15 typer Volkswagen Golf, en realistisk kjøremodell, en avansert grafikkmotor og massevis av baner. GTI Racing kan også kjøpes sammen med Xpand Rally. en realistisk kjøremodellKanskje det stemmer hvis man er vant til å leke med lego?en avansert grafikkmotorbittelitt 'bloom' er ikke avansert i mine øyne For å si det sånn: De mest bortkasta 1.2GB jeg noen gang har lastet ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg