Tdnoz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 noe slik som denna? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=NC1737&mcat=15s362 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 noe slik som denna?http://www.microplex.no/product.aspx?pid=NC1737&mcat=15s362 6909493[/snapback] Jaaaa hehe men hvilken vei sender den lufta?.. sendes den ut av den firkantede åpningen, eller suger den inn lufta der? (kan man kanskje endre retningen ved å snu vifta?...) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Den går samme vei som klokka, gjenger osv... Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Den går samme vei som klokka, gjenger osv... 6913329[/snapback] Altyså den suger lufta inn fra det firkanta hullet?..?.. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Hmm prøvde enkelt å bare sette komponentene oppå hverandre for å se plassen de tar.. Tror kanskje det er godt jeg bytta kabinett jeg for jeg tror jeg ville fått knaptmed plass i den hjemmelagede pyramiden. Nå gleder jeg meg til jeg får tingene jeg har bestilt Lenke til kommentar
janingar Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er da bare å bruke den kabelen. Kabler er Kabler samme hva det står på de eller hvilke farger de kommer i Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Det er da bare å bruke den kabelen. Kabler er Kabler samme hva det står på de eller hvilke farger de kommer i 6934437[/snapback] Oki, takker Venter pendt på posten, håper jeg får masse aker i dag Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, så, noen som har noen komentarer eller liknende? Har et spørsmål: noen som veit hvor man får tak i / kan bestille netting/gitter i metall som mange bruker forran viftene sine?.. Alt vel med alle andre der ute? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fant ut at jeg på mitt hovedkort har en mini-pci plass, og jeg tenker hva jeg kan fylle denne med. (Forslag, og gjerne linker?..) Fant og ut at i den pakka fulgte det ikke med noen lyd tilkobling av noe slag så jeg må finne en lyd ting som kan kobles rett på hovedkortet (noen ide hvor jeg finner dette?..) Prøvd å søke meg gjennom hw.no men uten stort hell når det gjelder mini-pci og lyd.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 skal du fortsette med kule så kan du jo hente inspirasjon herfra f.eks. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...overklokking.no han er utrolig flink til å lage ting, se på bequiet f.eks. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 IKKE GI OPP Jeg har venta på at du skal oppdatere denne tråden jeg gleder meg veldig til å se resultatet. Never ever give up. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 ååå nå ble jeg egentlig veldig glad hehe så koselige dere er *klapper alle på hodet for inspirasjon* Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ok, etter avsporingen med halvkula så kom jeg med en god det ideer (og etter å ha sett noen andre arbeidslogger her inne. Jeg er nå tilbake til pyramiden min og funnet svar på none problemer om opstod der. så hang in there og dere ser snart et ferdig kabinett i pyramide form. Men, et par spørsmål til dere alle som jeg gjerne vil ha svar på (ja de er stilt før men jeg vil ha svar): - mini-pci: finnes det noe annet å putte inn der en trådløst nettverk? (for det trenger jeg ikke, hvertfall ikke enda) - Lyd: som nevnt å fulgte det ikke med noe "lydkort" på hovedkortet. Jeg har ingen pci slotter så jeg trenger noe som er kablet og som kan kobles rett på hovedkortets pin's. Hvor får jeg tak i dette? Denniz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå