Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spørsmål sånn mens jeg venter på å å lyst til å starte å lage kabinettet igjenn (hehe)

Opperativ systemet:

Usikker på hvilken av disse jeg vil benytte:

-Windows xp

-Windows xp media senter

-Windows Vista.

Knapper:

Jeg tenkte å bruke en Power knapp av Denne typen

og en dvd knapp av Denne typen

Er de ok å bruke til dette? (trenger man restart knapp?) trenger man noen flere knapper?

:)

Lenke til kommentar

Hehe neimen usjameien da :( må ikke gjøre sånne ting som gjør du må trykke så mye på den da.. ;)

hmm ok, restart må man ha, tre knapper da, hmm

å er det gått to uker siden jeg bestilte saker på carputer, ikke hørt noe fra de, og de har ikke svart på mailen min :(

- Noen tips?

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg en hyggelig telefon fra carputer.no som beklaga forsinkelse og sa at jeg fikk 15% rabatt på det jeg bestilte hos de :)

Han sa og at den harddisken jeg bestilte ikke var tilgjengeli nå men han bytta den emd en annen, håper den er like bra :)

Mens jeg skreiv detta fikk jeg en telefon til om at han hadde et annet hovedkort som var litt mere fleksibelt (det andre var ikke på lager) så detta blir spennende :)

Gleder meg masse :)

I helga skal jeg bygge kabinettet på nytt siden det forgje blei tyggd på av hunden hehe, og en mulighet for å fikse så ufinheter som jeg fikk på det andre.

Gog helg alle sammen

Lenke til kommentar

Legger denne inn her, den ble postet i min tidligere tråd:

Klekkus

post i dag, 22:00

Post #12

Bruker

Jajaja, er null stress det. Enten så blir du nødt til å lodde de på knappen du skal bruke hvis det ikke er "klemmer" som du "skrur" fast kabelen med.

Men du trenger bare den ledninga og kontakten til PowerSW og RestartSW,, og leds hvis du skal ha det.

Til DVD brenneren din kan du bruke en hvilken som helst kabel, det trengs ikke noe kontakt til det, men du kan bruke en kontakt hvis du vil. Slik at du kan da at kabelen uten å klippe av ledningen wink.gif

Jeg tenkte følgende (mye med tanke på det nye labinettet jeg skal bruke):

-En power knapp og en knapp som kan dytte ut dvd'en.

-Et power-led (noen spennende tanker rundt dette :D)

Skjønte ikke helt hva du mente med det siste du skreiv jeg.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...