Olebrumm71 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Noen som vet om AMD har sluttet å produsere feks S939 X2 3800+ CPUer? Så godt som ingen nettbutikker som har noen på lager i øyeblikket (ikke i boxed-utgave ihvertfall). Og tilogmed en stor aktør som Komplett har brått fjernet den fra sortimentet. ..også jeg som akkurat skulle til å bestille en. La riktignok inn bestilling hos en norsk webbutikk imorges som da påstod at de hadde 1 igjen på lager, så får vi se om jeg er heldig... Eller skyldes CPU-tørken midlertidige problemer med produksjonskapasiteten hos AMD? Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Lurer på akkurat det samme? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 AMD har sagt at de skal produsere s939-prosessorer ihvertfall ut 2008. Hvilke prosessorer veit eg ikkje. Men AMD har for tiden veldig høy etterspørsel etter alle sine prosessorer og klarer ikkje å levere nok til å dekke etterspørselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå