Francesca_ Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei, har i det siste hatt litt problemer med at maskinen min slår seg av i hytt og pine. Det er en Cybercom med 1,73 Ghz, 1024 RAM, 100 HDD og X700. Frykter at det kan skyldes overoppheting, da det som oftest har skjedd mens jeg har sett på en film eller spilt et spill. Men synes nå allikevel det er litt merkelig at man ikke skal kunne se en film uten at PCen blir overopphetet, eller spillet spill i 10 min for den saks skyld. PCen står ofte på en liten stund i forkant av dette, men allikevel. Vurderer å reklamere, men gidder ikke gjøre det før jeg er sikker på at det ikke kan skyldes en software feil. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Pc'en kan bli overopphetet dersom den ikke står på et plant underlag, feks om du har den på fanget eller liggende på senga, i sofaen eller en stol, ettersom det ikke kommer til luft under maskina. Er dette tilfelle? Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde samme problem med min stasjonære pc da den var helt ny. Det hjalp å oppdatere driverne til skjermkortet. lilleninni Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Pc'en kan bli overopphetet dersom den ikke står på et plant underlag, feks om du har den på fanget eller liggende på senga, i sofaen eller en stol, ettersom det ikke kommer til luft under maskina. Er dette tilfelle? 6775695[/snapback] Nope, har skjedd når den har stått på skrivebordet og på gulvet i forbindelse med tilkobling til TV. Får se om oppdatering av drivere hjelper. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 husk å bruke omegadrivers til skjermkortet da er vanligvis mer oppdaterte enn de proprietære driverne fra produsenten du vanligvis må bruke til ATI's bærbar-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå