Mafo Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 BenQ-Siemens EL71 har både hyggelig pris og bra design, noe som burde være gode salgsargumenter. Men leverer den? Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Endelig har det kommet en test av denne, bra jobba folkens =) ser nok ut til at dette blir min nesten telefon. takk igjen og god testing videre! Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Synes telefonen ser veldig bra ut....Om jeg ikke hadde en EF81 ville jeg kjøpt denne Bra test. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fin test, selvom jeg ikke helt skjønte hva det øverste "hovedbildet" skulle bety forno.. 1/5 av det er svart og det er helt vridd og rart. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kameraet duger for de som skal sende multimediemeldinger og annet som ikke krever at bildene skal være av helt optimal kvalitetDa bør det nevnes om telefonen automatisk skalerer bildet slik det kan sendes via mms. Hvis ikke er kan man liksågodt bruke vga Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Er det lov å regne med at amobil har brukt den nyeste firmwaren til mobilen under testperioden? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som har funnet live-bilder av den i sort? Hadde likt å se det.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som har funnet live-bilder av den i sort? Hadde likt å se det.. 6781264[/snapback] ut ifra bilder å bedømme ser den Mye fetere ut du kan muligens sjekke google video eller noe lignende Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Telefonboken rommer 1000 kontakter, og du kan lagre 20 linjer med informasjon på hver enkelt På min EL71 er det 37 felter + man kan i tillegg for hver kontakt velge Ringetone, Video Ringetone, SMS-tone, Gruppe, Bursdag, IM Privacy, Subscr. IM Status og 'PTT Activ. knock service' Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som kan fortelle meg hvem som selger denne telefonen med et tele2 abo? Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som har funnet live-bilder av den i sort? Hadde likt å se det.. 6781264[/snapback] Her har du en. Den ser så lekker ut..... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Var på elkjip istad, og de har nå endelig fått mobilen. Måtte riktignok bestilles fra et av lagerne deres, men mobil blir det hvertfall.. Kjipt den bare er i sølv, men jeg overlever =) Noen som vet om de nye BenQ-Siemens telefonene bruker samme lader-"port" som x75 serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg