Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Favorittstilling i senga

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke vært innom siden jeg ikke er så gammel :blush: egentlig alt for ung til å lese dette :p

men den beste av de jeg har prøvd er som alle de andre sier MISJONÆREN og DOGGY :thumbup:

Endret av 3evel
Lenke til kommentar
har ikke vært innom siden jeg ikke er så gammel  :blush:  egentlig alt for ung til å lese dette  :p

men den beste av de jeg har prøvd er som alle de andre sier MISJONÆREN og DOGGY :thumbup:

8087717[/snapback]

Du er for ung til å lese på sex og samliv-delen av forumet, men ikke for ung til å ha prøvd misjonær- og doggystilling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
har ikke vært innom siden jeg ikke er så gammel  :blush:  egentlig alt for ung til å lese dette  :p

8087717[/snapback]

Du er for ung til å lese på sex og samliv-delen av forumet, men ikke for ung til å ha prøvd misjonær- og doggystilling?

8088727[/snapback]

Ja det samme stussa jeg over..

Lenke til kommentar

Jeg kjører safe, og velger alltid misjonær hehe, men den er kjedelig. Har litt lyst å prøve doggy, men tørr ikke spørre jentene, hehe :blush: Er redd de syns det er litt ... teit.... men det er jo sinnsyk nytelse etter det jeg hart lest/hørt. Har dere noen tips til hvordan jeg kan spørre jenten(e) om hun (de) vil prøve doggy? Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Jeg kjører safe, og velger alltid misjonær hehe, men den er kjedelig. Har litt lyst å prøve doggy, men tørr ikke spørre jentene, hehe  :blush:  Er redd de syns det er litt ... teit.... men det er jo sinnsyk nytelse etter det jeg hart lest/hørt. Har dere noen tips til hvordan jeg kan spørre jenten(e) om hun (de) vil prøve doggy? Takker for svar  ;)

8101354[/snapback]

Jeg bare gjorde det, altså flyttet henne til riktig posisjon, sakte så hun kunne hinte til å ikke ville. Det funka fjell:)

Ellers liker jeg misjonær med hennes ben på skuldrene, doggy med hennes overkropp ned mot senga og underkropp liksom struttende oppover/mot meg, og 69. For romanse: misjonær.

Lenke til kommentar
mitt generelle intrykk er at svært mange jenter foretrekker doggy..

8105382[/snapback]

Jeg har i alle fall hatt stor suksess med det. Kan være fordi man treffer g-punktet godt dersom man har beina litt høyere enn man egentlig trenger - altså slik at penis blir litt bøyd nedover mens man kjører på. Synes som regel selv det er fint å kunne komme til med hender, og da er jo doggie litt upraktisk...

Lenke til kommentar
Pff, Chuck Norris er sønnen til jarmo

6775624[/snapback]

Ehm... ikke hat meg nå folkens, men hvem er Chuck Norris? Skuespiller? :p

*gjemme seg under dyna*

8105984[/snapback]

Mr. T pities the fool who don't know who Chuck Norris is.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har i alle fall hatt stor suksess med det. Kan være fordi man treffer g-punktet godt dersom man har beina litt høyere enn man egentlig trenger - altså slik at penis blir litt bøyd nedover mens man kjører på. Synes som regel selv det er fint å kunne komme til med hender, og da er jo doggie litt upraktisk...

8107160[/snapback]

Vi har da hender selv. :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Opprett ny...