Solaa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 69 (orgasmegaranti;)), doggy og å sitte oppå! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jenta oppe i ridestilling er nok favoritten her. Ellers så er doggy en bra andreplass. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) har ikke vært innom siden jeg ikke er så gammel egentlig alt for ung til å lese dette men den beste av de jeg har prøvd er som alle de andre sier MISJONÆREN og DOGGY Endret 6. mars 2007 av 3evel Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 har ikke vært innom siden jeg ikke er så gammel egentlig alt for ung til å lese dette men den beste av de jeg har prøvd er som alle de andre sier MISJONÆREN og DOGGY 8087717[/snapback] Du er for ung til å lese på sex og samliv-delen av forumet, men ikke for ung til å ha prøvd misjonær- og doggystilling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 har ikke vært innom siden jeg ikke er så gammel egentlig alt for ung til å lese dette men den beste av de jeg har prøvd er som alle de andre sier MISJONÆREN og DOGGY 8087717[/snapback] Du er for ung til å lese på sex og samliv-delen av forumet, men ikke for ung til å ha prøvd misjonær- og doggystilling? 8088727[/snapback] Ja det samme stussa jeg over.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hun sitter på vaskemaskin 6783425[/snapback] Må huske å sette på sentrifugen.. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja det samme stussa jeg over.. ja ja, det går jo an å ha det morsomt selv om man ikke over den seksuelle lavalderen Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg kjører safe, og velger alltid misjonær hehe, men den er kjedelig. Har litt lyst å prøve doggy, men tørr ikke spørre jentene, hehe Er redd de syns det er litt ... teit.... men det er jo sinnsyk nytelse etter det jeg hart lest/hørt. Har dere noen tips til hvordan jeg kan spørre jenten(e) om hun (de) vil prøve doggy? Takker for svar Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ja ja, det går jo an å ha det morsomt selv om man ikke over den seksuelle lavalderen Men ikke lese på et forum om sex? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg kjører safe, og velger alltid misjonær hehe, men den er kjedelig. Har litt lyst å prøve doggy, men tørr ikke spørre jentene, hehe Er redd de syns det er litt ... teit.... men det er jo sinnsyk nytelse etter det jeg hart lest/hørt. Har dere noen tips til hvordan jeg kan spørre jenten(e) om hun (de) vil prøve doggy? Takker for svar 8101354[/snapback] Jeg bare gjorde det, altså flyttet henne til riktig posisjon, sakte så hun kunne hinte til å ikke ville. Det funka fjell:) Ellers liker jeg misjonær med hennes ben på skuldrene, doggy med hennes overkropp ned mot senga og underkropp liksom struttende oppover/mot meg, og 69. For romanse: misjonær. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 mitt generelle intrykk er at svært mange jenter foretrekker doggy.. noen som har noen kommentarer til dette...? Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Pff, Chuck Norris er sønnen til jarmo 6775624[/snapback] Ehm... ikke hat meg nå folkens, men hvem er Chuck Norris? Skuespiller? *gjemme seg under dyna* Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ligge på ryggen å sove Verste: Sove på magen 6777472[/snapback] Neheei! Sove på magen er liksom det mest behagelige da Starter alltid natta med å snu meg på magen og spre meg selv over hele senga så typen ikke får plass Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 mitt generelle intrykk er at svært mange jenter foretrekker doggy.. 8105382[/snapback] Jeg har i alle fall hatt stor suksess med det. Kan være fordi man treffer g-punktet godt dersom man har beina litt høyere enn man egentlig trenger - altså slik at penis blir litt bøyd nedover mens man kjører på. Synes som regel selv det er fint å kunne komme til med hender, og da er jo doggie litt upraktisk... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Pff, Chuck Norris er sønnen til jarmo 6775624[/snapback] Ehm... ikke hat meg nå folkens, men hvem er Chuck Norris? Skuespiller? *gjemme seg under dyna* 8105984[/snapback] Mr. T pities the fool who don't know who Chuck Norris is. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hmmm, 69, dama på topp og doggy er klare favoritter.. Men misjonær med beina på skuldrene og er digg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har i alle fall hatt stor suksess med det. Kan være fordi man treffer g-punktet godt dersom man har beina litt høyere enn man egentlig trenger - altså slik at penis blir litt bøyd nedover mens man kjører på. Synes som regel selv det er fint å kunne komme til med hender, og da er jo doggie litt upraktisk... 8107160[/snapback] Vi har da hender selv. Lenke til kommentar
karoline151555 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) . Endret 1. november 2011 av hammervold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg