Loerand Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Han sa ikke noe om at HUN ikke hadde prøvd. Bare at han ikke hadde det. 6809890[/snapback] Sida ho nevnte at det nytt, så tar jeg det for gitt at ho ikke har prøvd det Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Beste: Er glad i den når dama ligger på ryggen med beina sine opp langs med magan. Når dypt og ser mye av moroa. Verste: Spoon. Funker ikke for meg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Han sa ikke noe om at HUN ikke hadde prøvd. Bare at han ikke hadde det. 6809890[/snapback] Sida ho nevnte at det nytt, så tar jeg det for gitt at ho ikke har prøvd det 6819221[/snapback] Riktig. Ikke at det er så veldig viktig, egentlig. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hun på magen med en pute ved underlivet.. nydelig Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hun på magen med en pute ved underlivet.. nydelig 6833625[/snapback] himmelsk:P Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) "sitteoppåfeilvei" er favoritten men ta-a-bakfra-mens-hu-pusser-tenna" funker det og Endret 10. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 "sitteoppåfeilvei" er favoritten men ta-a-bakfra-mens-hu-pusser-tenna" funker det og 6837590[/snapback] Hva? Pule med tannbørste i munnen? Er ikke det kjipt om den setter seg i halsen, da? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Neida det var ikke noe problem, mulig at tannpusen ikke ble like god som vanlig, men må bare få en ting klart, var det ikke mitt påfunn Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Neida det var ikke noe problem, mulig at tannpusen ikke ble like god som vanlig, men må bare få en ting klart, var det ikke mitt påfunn 6837913[/snapback] Satan så rått, da! Virkelig noe utemom det vanlige. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 "sitteoppåfeilvei" er favoritten men ta-a-bakfra-mens-hu-pusser-tenna" funker det og 6837590[/snapback] Dårlig tid om morran? Variasjoner av doggy (stående eller liggende med pute under magen, evt vanlig bare du holder henne opp) og misjonær (hun på bord eller med beina bakover) er allrighte "standardstillinger". Piledriver eller reverse cowgilrl er kos en gang iblant også. Veit ikke helt hvem jeg synes er værst jeg, men vanlig doggy synes jeg er relativt kjipt, og jeg føler meg noenganger litt brydd hvis dama har annsiktet mot meg når hun rir.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 den beste er en slags form for å bli ridd som meg og eksen kom fram til istedenfor at hun sitter på knærne så står hun på føtterne og sitter på en måte på huk mens hun rir. det gir masse kontroll til dama og er doggy+ridd i nytelse Ellers er det bra å varierere og hele tiden prøve nye ting værst.. hmm.. uheldig ivrig i feil hull? har ikke kommet så langt som å prøve faktisk anal, men har ikke noe imot tanken. Synes egentlig det er litt merkelig at folk synes det er så ekkelt man har jo kondomer Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvis det er så naturlig for deg, hvorfor tar du den ikke opp bak selv? Nei, jeg må si jeg kan forstå enkelte jenter på den der. Men litt kjipt er det jo alikevel, mange jenter liker det godt dersom de først får prøvd ordentlig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Har ikke prøvd, men synes det ser utrolig digg ut å bli ridd 6792547[/snapback] Dama ligge oppå ett bord FTW Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 har ikke prøvd noen, men syns misjonær stillinga er best. PS er 15 1/2 år og kan ikke ha sex utenfor ekteskap! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 har ikke prøvd noen, men syns misjonær stillinga er best.PS er 15 1/2 år og kan ikke ha sex utenfor ekteskap! 8040894[/snapback] Du har ikke prøvd noen, åssen kan du si at misjonærstillinga er best da? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 har ikke prøvd noen, men syns misjonær stillinga er best.PS er 15 1/2 år og kan ikke ha sex utenfor ekteskap! 8040894[/snapback] Du har ikke prøvd noen, åssen kan du si at misjonærstillinga er best da? 8042009[/snapback] Det ser bedre ut enn de andre! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 har ikke prøvd noen, men syns misjonær stillinga er best.PS er 15 1/2 år og kan ikke ha sex utenfor ekteskap! 8040894[/snapback] Hvorfor kan du ikke det? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvorfor kan du ikke det? 8047575[/snapback] Religiøs fanatisme kan stå i veien? Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nettopp, så spytt ut. 6775479[/snapback] Husk at Jarmo er 50 + og litt lettere overvektig. For han er hvilken som helst stilling hans favoritt. Det er nemmelig et under om det blir noe på han 6775575[/snapback] Trodde Jarmo var på 40. Men noen sier meg at dine kilder ikke stemmer helt Siden Jarmo er langt ifra overvektig iforhold til hans alder. Om du ikke viste det så er Jarmo en rå finsk sexmaskin. 5 Om Jarmo 1. Jarmo forbrenner 2kg kroppsfett under ett samleie 2. Jarmo har rekorden på å holde ut, som lyder på 7timer og 24 min, da han måtte bryte pga brannskader i kjeden til damen. 3. Jarmo kan gi envher kvinne orgasme bare ved å gi dem hans spesielle "look" 4. Jarmo kan gi 4 damer orgasme samtidlig 5. Jarmos naturlige lukt får alle damer til å tenne på han. 6775600[/snapback] Jarmo høres ut som den GUDEN i senga og ellers når jenter er i nærheten vi er ganske like vi to skjønner jeg Jarmo! Stillinger... hmm er utrolig digg å bli ridd da... la kvinnen gjøre litt og slappe av på ryggen , ellers er det ganske kurrant med misjonær'n , doggy om dagsfølelesen er den riktige, ligge på siden i senga og komme inn bakfra på kvinnen. men ingen ting slår det at jenta er på kne mens du og "vennen" din står Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg