LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lettere henslengt med fjernkontroll, baguette og pils. Andre favoritter er: Blossoming flower missionary Leapfrog (2 live Crew - Face down Ass up) Asian Cowgirl Drilling for Oil Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 doggy er vanvittig god.. og den stillinga der fyren står i samme stillinga som han gjer i doggy, men at ho løfter seg opp\fyren holder ho oppe...himmelsk:P dårlig forklart.. 6780528[/snapback] Trillebår-ish? / Wheelcart-ish? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hennes bein på skuldrene mine. En slags "dyp" misjonær. Aner ikke hva fagordet på den er da... 6780157[/snapback] Riktig. Etter man har gjort endel støt, kan man også prøve å løfte henne litt opp og ned mens man har den inni henne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lettere henslengt med fjernkontroll, baguette og pils. Andre favoritter er: Blossoming flower missionary Leapfrog (2 live Crew - Face down Ass up) Asian Cowgirl Drilling for Oil 6780678[/snapback] Drilling for Oil ser alt for komplisert ut. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 folk kan jo legge ut litt bilder, animasjon av stillinger. da eg ikkje kjenner til dei navna som blir omtalt, men ser for meg enkelte =) Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Den beste er egentlig når du sitter på en stol, og hun sitter på huk oppå deg, men har leggene oppå armelenet. Opplevde denne mens meg og dama satt ute og puffa på en sigarett. Håper bare ikke naboene klager da. Eller's så ligger den hvor hun sitter på en benk/vaskemaskin elns mens du står og treffer akkurat inni henne. Kan være en fordel og stå på noen bøker hvis du ikke kommer høyt nok opp. Ps: På vaskemaskinen mens den er i gang : Himmelsk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Best: Avhenger av størrelsen, men misjonær med bein på skuldre er gøy, samme er reverse cowgirl... Verst: Alt stående Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Revers Cowgirl? Forklar eller tegning? Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 sitte oppå "feil vei" er vel den beste forklaringen jeg kan hoste opp... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 sitte oppå "feil vei" er vel den beste forklaringen jeg kan hoste opp... 6783365[/snapback] den er meget god Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 glidemiddel - bløt ut hendene i vann og "dra" den litt = G L A T T da er alt toppen! (gjør dette i skrittet hennes også) hun sitter på vaskemaskin doggy (funker perfekt når det blir litt rå sex) misjonær (når det er romantisk sex) hun stående me knekk i ryggen og rompa ut, og jeg/du bakfra hun sitter oppå deg og legger beina sine over/mellom lårene/knærne dine. du løfter henne bittelitt opp og kjører på det du kan. da kan jeg love deg det går for henne! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 eg liker veldig godt doggy, og så røyser ho seg opp, og kan f.eks holde godt på puppane, bite litt på nakken etc^^ Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Drilling for Oil 6780678[/snapback] Drilling for oil!, den må forklares. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 receiving partner lies on shoulders with back up against a bed or couch (sort of a head-stand, except on shoulders) and legs folded toward their head. The penetrating partner stands astride and inserts from a standing position. This position might also be referred to as the Hydraulic Jackhammer or the Pile Driver. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 innebærer kraftig bøyning av penis visst eg tenker for meg riktig:P? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er korrekt, den må bøyes nedover. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 huff:P trur ikkje eg hadde fått til den der..men skal prøve da eg får dame igjen Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 er sjelden jeg får den så bøyelig under sex. står som regel rett til vers Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) hehe,sånn det skal vere:P er ikkje bra når jordas tilltrekningskraft er større enn dama si Endret 1. september 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hehe,sånn det skal vere:P er ikkje bra når jordas tilltrekningskraft er større enn dama si 6784267[/snapback] haha :!: stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg