Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Favorittstilling i senga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
doggy er vanvittig god..

og den stillinga der fyren står i samme stillinga som han gjer i doggy, men at ho løfter seg opp\fyren holder ho oppe...himmelsk:P dårlig forklart..

6780528[/snapback]

Wheelbarrow?

 

Etter hva jeg har hørt er doggy best, selv om jeg aldri har hatt sex.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke doggy. =(

6808877[/snapback]

Jeg vil prøve, men det blir alltid bare, «næh, prøve nye ting er noe vi kan gjøre i helgene», men neida.

6808984[/snapback]

 

 

Dama ville heller ikke prøve doggy, men jeg fikk henne med på det og hun likte den veldig godt :thumbup: Bare å være bestemt på hva man vil så blir de med.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
mitt generelle intrykk er at svært mange jenter foretrekker doggy.. noen som har noen kommentarer til dette...?

8105382[/snapback]

 

Åååå....doggy,doggy,doggy!

Jeg elsker det! Det er noe med støtene...de føles dypere i doggy.

Doggy er lett best. Sukk...har lyst på doggy nå jeg. :cry:

 

Men det er jo mye annet moro å plukke i også da. En annen favoritt likner litt på en som mange har nevnt her, nemlig Misjonær med bena på skuldrene til mannen. Det er bare det at jeg har ikke bena på skuldrene hans, jeg hviler de på armene hans(ved albuene), som han støtter seg med. Da blir bena fortsatt spredd i tillegg til at hoftene vippes litt opp og det er lettere å treffe g-punktet.

Lenke til kommentar
mitt generelle intrykk er at svært mange jenter foretrekker doggy.. noen som har noen kommentarer til dette...?

8105382[/snapback]

 

Jenter foretrekker stort sett doggy og misjonær, og en mindre del foretrekker girl on top. Hvorfor? Min teori: De to første; fordi da slipper jenta å gjøre mye av jobben, og gutten står for det meste av kontroll. Den siste; Da har derimot jenta mest kontroll, selv om gutten selvsagt kan styre etterønske.

 

Det beste som finnes er å bli ridd, men at jenta ligger med overkroppen sin langs overkroppen din, slik at man kan kysse og kjenner vekten av henne oppå seg.

 

VM i klumsete setning.

9570075[/snapback]

 

Omvendt misjonær du snakker om. Den er rimelig bra pga. all intimiteten.

 

---

Personlig så er vel suspended congress, standing 69', vaskemaskin og knelende lotus ganske gode. Lap dance er rimelig rå om du har et speil i nærheten. Har enda ikke møtt ei jente som ikke har blitt tatt av vinden med suspended congress. (Forklaring? Stående reverse misjonær og/eller reverse cowgirl med støtte for hennes rygg/kropp)

 

 

Ser forresten at det er mye standarposisjoner ute å går her - doggy og misjonær. Det er verdt å hjelpe jenta/hjelpe deg selv med å utforske flere stillinger, fordi det er utrolig mye der ute, og veldig mye godt ;) Dessuten er det jo bare bra for sexlivet å ha flere hundre stillinger å velge blant, enn bare 5-10. :)

Lenke til kommentar
Jenter foretrekker stort sett doggy og misjonær, og en mindre del foretrekker girl on top.

De to første; fordi da slipper jenta å gjøre mye av jobben, og gutten står for det meste av kontroll. Den siste; Da har derimot jenta mest kontroll, selv om gutten selvsagt kan styre etterønske.

9571709[/snapback]

Min teori:

Doggy: Den treffer bedre (lettere å treffe g-punktet også)

Misjonær: De har ikke prøvd så mye annet :wee:

Girl on top: Lettere for hun å få mer gniing, mindre inn-ut. Dette synes gjerne jentene er bedre.

 

 

Det er hvertfall det jeg har blitt fortalt, angående den første og den siste =]

Lenke til kommentar
Min teori:

Doggy: Den treffer bedre (lettere å treffe g-punktet også)

 

9572593[/snapback]

 

Er nok mange stillinger som treffer bedre enn doggy, så der må misjonærteorien din brukes,den om lite erfaring - noe som jeg forøvring er enig i.

 

Et eksempel på en bedre posisjon er nesten strakrygget (gutten) lotus hvor du styrer jentas hoftebevegelser med hendene dine.

 

Men doggy gir dyp penetrering, noe som kan være litt kjipt om penisen din er betydelig lengre enn hennes skjede.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...