Gå til innhold

To Samsung tilbud, hvilket skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg fant disse to tilbudspakkene på DEAL, men sliter med å bestemme meg.

Tilbud1: Samsung LE-32M51 og

+ Samsung DVD-HR725

= 9900,- sammenlagt.

Link: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=98673

Tilbud2: Samsung LE-32R72 og

+ Samsung DVD-HR725

= 11490,- sammenlagt.

Link: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=89151

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gå over 10000, men ble vanskelig nå. Skal (desverre) se endel på tv gjennom analog antenne, er det stor forskjell på hvordan disse behandler signalet? Kundebehandleren hos DEAL sa at det ikke var veldig stor forskjell på skjermene, men tenkte å høre med dere også. Skal selvfølgelig også se en del på DVD, og har tenkt å kjøpe meg PS3 når den kommer. Alt i alt, hva mener dere gir mest for pengene?

Takker på forhånd for alle svar. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

Fikk den gode Samsung LE-32M51B i huset her på mandag, en knakende god TV altså...Den anbefaler jeg virkelig! Veldig godt bilde på 360 med komponenttkabel, og vil nok være mer enn bra nok til PS3 selvom den ikke støtter 1080p.

Har bare sett test av denne TV'en i 40", den fikk 6 på dingz.no i fjor høst/vinter, så det er en bra skjerm.

LE-32R72 har jeg aldri sett i action, men har faktisk en del negativt om den på diverse tester. Hjemmekino slakta TV'en og ga den terningkast 3 grunnet dårlige farger og kontrastnivå.

Valget er nå opp til deg! Men hvis jeg skulle ta valget igjen ville jeg gått for LE-32M51, tror ikke det er verdt å betale 1550 ekstra! Men jeg har somsagt ikke opplevd LE-32R72, så er ikke helt sikker! :)

Martin-sama :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...