AKIRAx77 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har ventet litt på ett godt øyeblikk å kjøpe N80, men nå ser det ut til at jeg kan få kjøpe en som er litt bedre enn den som er ute nå. Les mer om hva som er nytt her. Det er jo ikke store forandringene, men det er noe somm skiller den litt ut fra den forrige. Pluss at den sikkert har litt mer moden firmware enn det den første N80 kom med. AKIRA Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva i svarte?? Er digi.no helt på tur? "Blant nyhetene er støtte for UMTS/WCDMA" Den gamle HAR støtte for UMTS/WCDMA! "det interne minnet tilgjengelig for brukeren er økt fra 10 MB til inntil 40 MB" Den gamle HAR 40 MB internminne! "En ny nedlastingsklient, Download!, er inkludert." Vet ikke hva de snakker om her, men dette er ihvertfall software. "Dessuten er et rammeverk for IP-telefoni basert på SIP-protokollen blitt integrert inn i brukergrensesnittet." Den gamle HAR SIP integrert! "Dimensjonene er blitt noe redusert, mens vekten har gått ned fra 139 til 134 gram." Den gamle veier 134 gram!! Godt jobba digi..... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hmmm..det var jo litt morsomt! he he...vi får se når amobil kommer med sin artikkel om de har fått de riktige faktaene. AKIRA Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Fant det ut. Dette er nytt: 1) WLAN veiviser 2) Mobile Search 3) Amazon's MobiPocket Reader 4) Flickr støtte integrert 5) Yahoo! Go for Mobile 6) Download! client 7) VoIP framework for å kunne ringe over WLAN. Altså, bare software oppgraderinger. http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1072566 Lenke til kommentar
900 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Her er det en link som forklarer det litt nærmere. Telefonen er en N80i : ). Da venter jeg til midten av september med å kjøpe telefonen..... http://www.allaboutsymbian.com/ Endret 31. august 2006 av 900 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har lyst på denne selv...men tror fortsatt jeg venter liiiitt til på N83 Lenke til kommentar
900 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da må du vente lenge trur jeg. For det første tar det langt tid før den kommer ut i butikken, også er det sikkert noe bugs på den til å begynne med, så det er lurt å vente litt før du kjøper den. : ) Men jeg skal ha N83 jeg også, hvis jeg blir fornøyd med N80 da.... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tja...kanskje jeg skulle gå for N80i også. Nå har jeg jo kun hatt min Samsung D600E siden februar elns, så jeg har forsåvidt tid til å vente litt også Skulle tro prisene faller snart også, over 5000,- for en mobil er litt drøyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå