jhehenri Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei Noen som vet om det fins en wlan detector lik denne, men som også har display for å vise info om SSID og kryptering? -Jørn- Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har aldri hørt om noen liten dings som gjør bare det. Mulig det finnes noe profesjonelle enheter for det men det koster alt for mye for en privatperson å kjøpe, og for de fleste bedrifter også. Det nærmeste du kommer er nok en Palm Tungsten C med NetChaser. Da får du oversikt over alle trådløse nettverk med informasjon om SSID, kryptering osv. Bruker det selv og det fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
jhehenri Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Hva med WUSBF54G? 6775259[/snapback] Akkurat noe slikt jeg tenkte på, tusen takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hva med WUSBF54G? 6775259[/snapback] Akkurat noe slikt jeg tenkte på, tusen takk 6776050[/snapback] Godt du likte den, jeg har også lyst på en slik, så om du kjøper den, post gjerne erfaringer... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har aldri hørt om noen liten dings som gjør bare det. Mulig det finnes noe profesjonelle enheter for det men det koster alt for mye for en privatperson å kjøpe, og for de fleste bedrifter også. Det nærmeste du kommer er nok en Palm Tungsten C med NetChaser. Da får du oversikt over alle trådløse nettverk med informasjon om SSID, kryptering osv. Bruker det selv og det fungerer ypperlig. 6775254[/snapback] Ops, det skulle egentliv være mitt innlegg, bekalger. Trodde det var jeg som var innlogga på maskinen på jobben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå