unundindur Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Hei. Jeg er på jakt etter en svart/hvit laser printer. Hastighet betyr ingenting, men den bør være billig i drift og ha god kvalitet. Skal helst ikke koste mer enn 1500kr. Innebygget scanner er ett pluss, men ikke noe must. Det hadde vært praktisk om den var trådløs, men det må jeg sikkert opp i pris for å få (right?). Jeg har leita litt rundt, men jeg finner bare tester fra 2005 og bakover... Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Eg kjøpte nettop ein ML-2571N som eg er godt fornøgd med. Betalte i underkant av 1600kr for den. Vist du ikkje treng nettverk, så er ML-2570 nokre kroner billigare. Edit: 2 istadenfor 3 Endret 5. september 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Sikker på at de het det? Jeg får ikke opp noen treff i google... /ponder Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sikker på at de het det? Jeg får ikke opp noen treff i google... /ponder 6811337[/snapback] Hva med å søke på laserskriver i en norsk nettbutikk? Det finnes mange modeller som kan dekke ditt behov. Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ja, jeg tenkte bare noen hadde gode forslag. Jeg har som sagt sett litt rundt, men det er jo komplett umulig å finne ut hva som er best av Y og X. Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg kjøpte HP Laserjet 2600n for kr 2095,- på elkjop.no Kanskje tilbudet er ennå? Fargelaser med nettverkskort Veldig fornøyd! (som et tips) PS: Ca 2500 sider på toner til kr 550 - 750 (avhengig av hvor du kjøper den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå