abene Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Nettleseren Browzar krever ingen installasjon, og tar ikke vare på din surfehistorikk. Den sletter også midlertidige Internettfiler når du lukker programmet. Les mer Lenke til kommentar
Grim_Fandango Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Virker litt suspekt... Hvis du er så paranoid at du ikke vil legge igjen surfehistorikk, så er det vel fordi du surfer på nettsider som du ikke burde surfe på... Jeg ville iallefall bli svært suspekt dersom jeg så noen installerte denne på familiens PC! Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ville sagt at det faktum at den krever IE for å fungere er mere betenkelig, og at det strengt tatt gjør at den ikke kan gå inn i kategorien browsere. Tilleggsfunksjon for IE er en bedre betegnelse. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan være kjekt for de som misstrives med ie og vill bruke noe annet på jobb uten å måtte innstalere noe.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan være kjekt for de som misstrives med ie og vill bruke noe annet på jobb uten å måtte innstalere noe....6775100[/snapback] Det spørs hvor strengt maskina er satt opp på jobb. Hvis det er veldig strengt så får man ikke startet noen exe-filer som man ikke er gitt spesifikk adgang til. Fint at den tar så lite plass og sånn men jeg tror den møter sterk konkurranse fra f.eks Opera for USB som allerede er nevnt og så har vel firefox også en versjon som kan kjøres uten inntallering. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan være kjekt for de som misstrives med ie og vill bruke noe annet på jobb uten å måtte innstalere noe.... 6775100[/snapback] "Nettleseren" krever jo IE for å fungere, og da betyr vel det at den egentlig ikke er en nettleser. Slik artikkelen er skrevet får jeg inntrykk av at Browzar er et tillegg til Internet Explorer, et tillegg som fjerner autofullfør og sletter historikken. Hurra Surfingen blir jo ikke anonym, da jeg så overskriften trodde jeg det var snakk om å skjule ip-adressen via noen tuneller eller noe slikt... Syns egentlig ikke kvaliteten på denne artikkelen var helt på topp. Tilslutt et spørsmål angående Browzar, hvis den sletter all cachen mens programmet kjører, så må jo alt innhold lastes på nytt hvis man bruker 'fram' og 'tilbake'-tastene i nettleseren? Må jo være litt ineffektivt.. Da er det bedre at alt slettes når man avslutter programmet. Og hvordan kan en nettleser ikke opprette et mellomlager?? Forstår ikke det jeg.. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Apples browser Safari har hatt "Private Browsing" lenge. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Tor er et bedre alternativ Forresten så finnes det ganske mange lignende nytteprogrammer som du bare kjører fra en USB minnepenn. USB goodies Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Du er ikke anonym, det er ikke en browser men et program som bruker IE som plugin og det finnes tilsvarende produkter: http://www.opera-usb.com/ Endret 31. august 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
primula Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ville sagt at det faktum at den krever IE for å fungere er mere betenkelig, og at det strengt tatt gjør at den ikke kan gå inn i kategorien browsere. Tilleggsfunksjon for IE er en bedre betegnelse. 6775077[/snapback] Ja er vel egentlig feil å kalle dette en browser? Det er vel mer en piggy-back? Slik som blant annet maxthon, som egentlig er explorer i nye klær. Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 En IE front-end er nok en mer korrekt beskrivelse Lenke til kommentar
voldern Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) New secure browser Browzar is fake and full of adware: http://digg.com/security/New_secure_browse..._full_of_adware Endret 1. september 2006 av voldern Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ved midnre dette greiene kjører all trafikken gjennom en proxy, så kan det aldri bli annonymt. Ved midnre de betegner "ikke legge igjen spor på den lokale maskinen" som annonymt da, men det er vel å strekke definisjonen av annonym vel langt... -Stigma Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Enda et av HW's "fantastiske" anbefalinger av crappy software. Firefox(med extensions) + TOR Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ahhh jeg er så glad er jeg mac bruker. velkommen etter liksom Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 ahhh jeg er så glad er jeg mac bruker. velkommen etter liksom 6788481[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En slik nettleser lager du med litt kunnskaper i Visual Studio 2005. Her er et super-simpelt eksempel jeg har laget (36kb): http://home.nith.no/~orskri/EnkelNettleser.exe Denne kunne blitt til Browzar ved å pusse opp brukergrensesnittet, fikset litt ocx osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå